וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפורסמות חושפות: מה האיבר שהן לא אוהבות בגופן?

7.7.2015 / 14:28

שלל מפורסמות יפות ונוצצות התכנסו לערב אחד שכולו הצדעה לנשים, רק בשביל לגלות מה האיבר שהן הכי שונאות בגופן ולנעליים של מי היו רוצים להיכנס. כנסו, התשובות מפתיעות. וואלה! סלבס מאוהבת. בעצמה

צילום: דייב שחר עריכה: מאיה בן ניסן

מכירים את האמרה 'לא כולם מושלמים', אז זהו שאם חשבתם שהמפורסמים שלכם הם כליל השלמות, כנראה שאתם לא יודעים מה מתחולל בנבכי ליבם. כן, מתברר שגם המפורסמות המקומיות לא ממש מרוצות ממה שנתן להם הטבע.

אתמול (ג') התכנסו שלל מפורסמות יפות ונוצצות לתערוכת צילומים שהשיק המגזין 'סטילטו' מבית 'לאשה', תחת הכותרת "standing on my feet". התערוכה, שעוסקת בהצדעה לנשים חזקות, הציגה צילומים של מיטב המפורסמות, שצולמו על ידי צלמי האופנה המובילים בתעשיית האופנה.

גלית גוטמן. רפי דלויה
מושלמת? גלית/רפי דלויה

"אני לא אוהבת את כפות הידיים שלי. זה כפות ידיים של ילדה בת שמונה", ענתה גלית גוטמן מבלי לחשוב פעמיים כשנשאלה מה האיבר שהיא הכי שונאת בגופה. גם חן אמסלם לא חסכה בביקורת על עצמה וענתה, "האף שלי ענק, מאמי, הנחיריים שלי הן בלתי נגמרות". ומה עם יאנה יוסף? היא היתה רוצה להיות "יותר גבוהה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
חן אמסלם. רפי דלויה
אף גדול! חן/רפי דלויה
יאנה יוסף. רפי דלויה
רוצה להיות ג'יזל. יאנה/רפי דלויה

זה לא סוד שנשים לא ממש אוהבות לפרגן לבנות, אך עם זאת כשהמפורסמות נשאלות מי האישה הכי חזקה בתעשייה - הן שולפות תשובה מהר מאוד, "צופית גרנט", ענתה אמסלם, בזמן שגוטמן בחרה במעצבת דורין פרנקפורט. המגישה המפולפלת אופירה אסייג, בחרה דווקא במגישה אחרת - יונית לוי, והוסיפה כי חבל שהיא לא נמצאת ברשימה, "אני מניחה שבטח פנו אליה והיא לא רצתה, כי היא לא בדיוק משתפת פעולה", הוסיפה אסייג בעקיצה.

אופירה אסייג. רפי דלויה
איפה אובמה?! אופירה/רפי דלויה

בזמן שרובכן בטח היייתן רוצות להיכנס לנעליים של המפורסמות, נראה שהן בכלל היו רוצות להיכנס לנעליים אחרות. כן, גוטמן למשל היתה רוצה להיכנס לנעליים של אחת הבנות שלה, בזמן שיוסף דווקא היתה רוצה להיות הדוגמנית ג'יזל ליום אחד. ואופירה? היא רוצה להיות אובמה. "לא מישל אובמה, אובמה בעצמו".

וואלה! סלבס היתה רוצה להיכנס לנעליים של ביונסה. סתם כי הן יקרות.

שני אטיאס. רפי דלויה
מפרגנת לאחות. שני/רפי דלויה
גלית גיאת. רפי דלויה
אישה יפה. גלית/רפי דלויה
שירי מימון. רפי דלויה
אישה חזקה! שירי/רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully