וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נורא קשה ומורכב להיות עם איציק זוהר"

7.7.2015 / 11:16

אחרי שוואלה! סלבס חשפה אתמול את הפרידה של איציק זוהר ונטלי עטיה, עכשיו הגיע הזמן לשמוע מה אומרים החברים לתעשייה על הפרידה המתוקשרת. אז מי בעד ומי נגד ולמי לא אכפת? וואלה! סלבס מפשפשת

צילום: דייב שחר עריכה: מאיה בן ניסן

חשבתם שהידיעה שפורסמה לראשונה אתמול (ב') בוואלה! סלבס על הפרידה של הזוג הכי פוטוגני על המסך - איציק זוהר ונטלי עטיה - תשאיר את החברים לתעשייה אדישים? אז זהו, שלא. טוב נו, לפחות לא את כולם.

מספר שעות לאחר פרסום האייטם, יצאה וואלה! סלבס לבדוק עם החברות לתעשייה, מה הן חושבות על הפרידה. מי שלא חסכה במילים, היתה החברה הטובה של זוהר, אופירה אסייג, שהודיעה קבל עם ומצלמה: "מה אני אמרתי? שהם יפרדו".

רוצים עוד רכילות?
עכשיו זה רשמי: קורטני קרדשיאן וסקוט דיסיק נפרדו
לא נמאס? ג'סטין ביבר חושף ישבן חלק. שוב

נטלי עטיה, איציק זוהר. אינסטגרם, צילום מסך
מה יהיה הסוף?/צילום מסך, אינסטגרם

לעומתה, גלית גוטמן, ממש, אבל ממש לא התעניינה במה שקורה בחדר המיטות של זוהר את עטיה, "אל תקחי אותי למקומות האלה", ביקשה מוואלה! סלבס והתחמקה ממתן תשובה. גם את רונית יודקביץ' הפרידה לא ממש ריגשה, "אני מצטערת, אבל לא שמעתי על זה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
איציק זוהר, אופירה אסייג. ניר פקין
ידעה מראש. איציק ואופירה/ניר פקין

האם הם יחזרו? גם החברה אסייג לא ממש יודעת, "בוא נראה ביום ההולדת של אמילי (בתה), ביום שישי בסינמה סיטי, אם הם יבואו ביחד או לא", אמרה העיתונאית והוסיפה, "על פי ההודעה שקיבלתי לפני שעה, הם אמורים לבוא ביחד. מה יקרה עוד שעתיים? אני לא יודעת".

גלית גוטמן. רפי דלויה
יצירת אומנות? גלית גוטמן ליד תמונתה/רפי דלויה

לעומת זאת, לשאלה 'מדוע הם נפרדו' - לחברה הטובה יש תשובה, "נורא פשוט. נורא מורכב וקשה להיות עם איציק זוהר. איציק זוהר, מי שלוקחת את הריזיקה להיות עם בחור בסדר גודל שלו זה עניין שלה. אני אמרתי תמיד, זה לא יחזיק", אמרה וסיימה בהצהרה, "איציק זוהר לא חתין. כל השאר זה שלה".

וואלה! סלבס לקחה בעבר את הריזיקה ויצאה עם דובי גל. זה לא היה קל.

מה דעתכם על הפרידה של נטלי ואיציק? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully