וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איציק זוהר ונטלי עטיה נפרדו

6.7.2015 / 14:01

הביצה בתהדמה: אחרי פחות מחודש מאז שיצאו מבית האח הגדול - הזוג הכי פוטוגני על המסך החליט להיפרד כידידים ולבדוק את הדברים מחדש. וואלה! סלבס עדיין מעכלת

צילום: עידו שחם עריכה: מאיה בן ניסן

רק בסוף השבוע וואלה! סלבס סיפרה לכם בהתלהבות על כך שאיציק זוהר מחפש דירה גדולה יותר וטיפחה ציפיות שאוטוטו הוא ובת הזוג, נטלי עטיה, יעברו לגור ביחד. עכשיו, כך נדמה, היא תאלץ לשמור לעצמה את החלומות הוורודים.

כן, זו ללא ספק היתה הזוגיות הכי פוטוגנית אך גם הכי קצרה בתעשיית הבידור המקומית. אחרי כשבועיים מאז שיצאו מהבית הכי מפורסם במדינה, שם ניהלו זוגיות דביקה במיוחד, החליטו זוהר ועטיה שעם כל הכבוד לרצון לקמפיין זוגי - הם מעדיפים להיפרד כידידים.

איציק זוהר נטלי עטיה. רפי דלויה
אז יאללה,ף מממ.. ביי/רפי דלויה

מקורבים לשניים סיפרו לוואלה! סלבס כי השניים סיימו את היחסים בצורה טובה וידידותית וימשיכו לעבוד ביחד במסגרת התכנית שלהם "עולם הזוהר", המשודרת בערוץ המוזיקה. "הם עדיין מדברים, ועדיין מנסים לבדוק את העניינים ביניהם, אך כרגע הם לא ביחד", סיפר מקורב, "מי יודע, אולי הם עוד יחזרו".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
איציק זוהר נטלי עטיה. רפי דלויה
חבל, דווקא היו פוטוגנים ביחד/רפי דלויה

כזכור, זהו הסיבוב השני עבור שניהם, כאשר לפני מספר שנים ניהלו זוגיות שלא צלחה גם היא. הפעם, נדמה היה כי הזוגיות תחזיק מעמד זמן רב יותר מאחר והשניים אף הפגישו את הילדים. אממה, נראה כי פנטזיות לחוד ומציאות לחוד, והשניים, החליטו בימים האחרונים לפרק את החבילה ולהישאר ידידים.

וואלה! סלבס קצת מבולבלת. זה אומר שעכשיו היא צריכה לספור את 15 הדקות שלהם בנפרד?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully