וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביונסה חשפה את הסוד הגדול שלה: "משהו שאני חייבת לשתף עם העולם"

שירות וואלה! סלבס

9.6.2015 / 0:00

קווין בי הודיעה שתגלה פרט מידע אישי בשידור חי, באחת התכניות הנצפות באמריקה. המעריצים התרגשו וניחשו שמדובר בהריון שני או אלבום חדש, אבל להכרזה של ביונסה - איש לא ציפה. וואלה! סלבס קליימקס

אימג'בנק GettyImages

הרשת געשה, המעריצים כססו ציפורניים, זקנות התעלפו ברחוב מרוב ציפייה - הכל בגלל שביונסה הודיעה כי בקרוב מאוד, תצא בהכרזה מיוחדת על משהו מרגש בחייה, שהיא חייבת לשתף עם העולם. בימים האחרונים, פרומו ששודר בטלוויזיה האמריקנית הכריז כי קווין בי, האישה, הקול והישבן, תופיע על המסך הקטן ותחשוף סוד אישי מוחלט בהחלט.

"לביונסה יש משהו מדהים היא רוצה שתדעו", הכריזו בפומפוזיות, "מדובר במשהו שאני פשוט חייבת לחלוק עם כולכם", מוסיפה ביונסה בעצמה בדרמטיות - כשברקע מוזיקת מתח מרגשת. עם שידור הפרומו, המעריצים החלו במשחק ניחושים. האם מדובר בבשורה על הריון שיסתיים באח או אחות קטנים לבלו אייבי? פרידה מג'יי זי או אלבום משותף? רגע, יכול להיות שהיא החליטה על איחוד של להקת דסטניז צ'יילד המרגשת?

אז זהו... אלא אם אתם מעוניינים להימנע מספוילרים... אולי כדאי שלא תמשיכו לקרוא את השורות למטה. מצד שני, במקרה הזה, אולי כדאי שתעשו לעצמכם ספוילר. כי מדובר בחדשות הכי לא מרגשות שכנראה תשמעו בקשר לדיווה.


עוד סיפורי סלבס:
אחרי קים קרדשיאן, גם "ביונסה גונבת לי את הזהות"
מי בת משפחת קרדשיאן שעברה שאיבת שומן?
אנג'לינה, בראד והילדים טסים במחלקת תיירים

ביונסה. GettyImages
זה הסוד שלי. ביונסה/GettyImages

אחרי כל הבלאגן, מיס בוטילישס הופיעה בתכנית הבוקר הפופולרית בארצות הברית, "גוד מורנינג אמריקה", שבה סיפרה על לא אחרת מאשר, אתם מוכנים לזה, אורח החיים הטבעוני שבו היא דוגלת. כן כן, ביונסה חייבת לשתף עם העולם כמה היא מאושרת ללחך חסה וחשה קלילה כמו נוצה - בזכות חברה שמספקת שירות משלוחי ארוחות טבעוני שהיא, איך לא, אחת מהבעלים שלה.

"אני לא אישה דקיקה מטבעי", הסבירה ביונסה, שפשוט עשתה באזז סביב עוד ראיון יח"צני מכעיס, "יש לי קימורים שגורמים לי לגאווה, אבל נאבקתי מאז גיל צעיר בהשמנה באמצעות דיאטות - אך כעת סוף סוף מצאתי משהו שבאמת עובד עבורי", סיפרה בהתרגשות מתישה. לדבריה, מאז שעברה את אתגר הטבעונות בן 22 הימים לפני כשנתיים שבעקבותיו והחליטה לחיות ללא בשר או מזון מן החי, "העור שלי מוצק והדוק יותר ואני מצליחה לשמור על המשקל". כעת, שירות הארוחות שלה, יכול לגרום גם למעריציה האובססיביים לחיות ממש כמו הכוכבת. בי, עם כל הרעש שעשתה לגבי הטבעונות בפעם הקודמת, לא חשפת כלום. גם כן סוד גדול.

שופכת כסף!

מעריצים נגד הקליפ של ביונסה: "יכלה לתרום את הכסף"

לכתבה המלאה
ביונסה לובשת ז'יבנשי בגאלת המט, ניו יורק, 4 מאי 2015. GettyImages
אוקיוש, אז את חטובה. קווין בי/GettyImages

המעריצים האמריקנים של הדיווה, מיותר לציין, החלו לריב בינם לבין עצמם - האם התרגשו למשמע הבשורה (שלא באמת מזיזה לאף אחד) או חשבו שביונסה עשתה מהם צחוק. "עשו דרמה ובסוף בי אמרה שהיא אוכלת עשב. עלוב", צייץ מעריץ אחד.

אחרים כתבו ש"הידיעה על ההכרזה של ביונסה הרגה אותי, איחרתי בגללה בשעה לבית הספר" ו"איזו בדיחה, ביונסה השתמשה ב'בוקר טוב אמריקה' כדי להכריז שהיא טבעונית. להקיא". מעריץ זועם נוסף סיכם את השידור בהאשטג #אני_מעדיף_בשר. צודקים.


וואלה! סלבס רוצה לחשוף את הסוד הגדול שלה בטלוויזיה, אבל עוד לא מצאה תכנית פריים טיים שתסכים לארח אותה מבלי להחשיך את המסך.


רכלו על הסוד של ביונסה בפייסבוק

ביונסה, ג'יי זי. GettyImages
טבעוניים ורציניים? ביונסה וג'יי זי/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • ביונסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully