וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי חוגגת, עם החברים של דיקפריו!

וואלה! סלבס | צילום: Spalshnews

1.6.2015 / 0:00

את סוף השבוע האחרון של העשור השלישי לחייה, הטופמודל הישראלית בילתה הרחק מהבית וארוסה - במסיבה של להקת U2 בלוס אנג'לס. על תקן המלווים של רפאלי: החבר'ה של האקס, ליאונרדו דיקפריו. וואלה! סלבס שובבה

בר רפאלי. ספלאש
נערת מסיבות, כנראה. בר רפאלי עושה את בוורלי הילס/ספלאש

בר רפאלי נצפתה באירוע בתל אביב, בר רפאלי סובלת מהחום בראשון לציון, בר רפאלי נתפסה בהוד השרון, בר רפאלי הגיעה לחלוב עיזים בנצרת? למי אכפת, כשהטופמודל הישראלית הכי מוכרת בעולם, מזכירה לעולם שהיא יודעת לחגוג כמו רוקסטאר, כולל הפמליה הנוצצת הנלווית.

הנה, את סוף השבוע האחרון שלה לפני שימלאו 30 לחייה (עניין של ימים ספורים, הזמן רץ שנהנים) - העבירה מיס רפאלי בעיר המלאכים והאשליות האמריקנית לוס אנג'לס, בין ביזנס לפלז'ר יחד עם חברים טובים, כשארוסה האוהב עדי עזרא ממתין בבית. בתום בילוי עם מעצבת התכשיטים לורן שוורץ (מי שאחראית על היהלום מנקר העיניים בטבעת האירוסים שלה, או של קים קרדשיאן לצורך העניין), רפאלי החליפה לבגדי מסיבות ויצאה לאפטר פארטי של להקת U2, שפתחה את סיבוב ההופעות החדש שלה בארצות הברית.


עוד סיפורי סלבס:
בר רפאלי רוקדת עם הבקסטריט בויז על הבמה
דנה פרידר וטום באום משתוללים מול המצלמה
לוהט כמו ג'אגר? סולן מארון 5 בעירום מלא

בר רפאלי. ספלאש
מפזרת חיוכים לפפראצי? ברור!/ספלאש
בר רפאלי. ספלאש
לא עוצרת מונית, אלא לימוזינה! רפאלי בלוס אנג'לס/ספלאש

הלוקיישן שבהו נערך האיוונט: מלון "שאטו מורמונט" האייקוני, בבוורלי הילס. בין הנוכחים: חברי להקת הרוק האהובה (עדי, אין סיבה לדאגה. באמת), אושיות מקומיות בהן המפיק המוזיקלי הנודע קווינסי ג'ונס, הבדחן כריס קטאן והבמאי זוכה האוסקר האחרון, אלחנדרו גונזלס איניאריטו. על תקן המלווים של רפאלי: כמה חברים טובים שלה, אבל גם של האקס המיתולוגי של הדוגמנית, אחד, ליאונרדו דיקפריו.


כשהיא בג'ינס הדוק וגופייה, רפאלי העבירה ערב של הוללות כאילו היא בת עשרים וקצת - יחד עם אלכס מייס (שעובד בחברת ההפקה ההוליוודית של דיקפריו וציין את יום הולדתו), אשתו וחברה טובה. כולם, נהנו מחופשות משותפות עם רפאלי, ליאו והפפראצי עוד בימים הטובים ההם, אבל בילו גם בלי נוכחותו של דיקפריו גם במסיבה בסוף השבוע האחרון. זה כלל צילומי סלפי ופרצופים המומים מול הצלמים המקומיים. הכי פאן.

אגב, את הלילות העבירה רפאלי במלון פנינסולה בוורלי הילס, באחת הסוויטות היותר מפאורות במלון היוקרה המקומי, מספר סוויטות ליד הזמר טוני בנט שהגיע לעיר החלומות למספר הופעות משותפות עם ליידי גאגא


וואלה! סלבס מבלה רק עם האמהות של האקסים שלה ואז זורקת אותן. נקמה מתוקה.


רכלו על הבילוי ההוליוודי של בר רפאלי בפייסבוק

הדוגמנית מגלה

"אני מתקדמת גם בזכות המראה שלי"

לכתבה המלאה
בר רפאלי. אינסטגרם, צילום מסך
לא חסר בתמונה וכנראה לא היה נכנס לפריים: ליאונרדו דיקפריו/צילום מסך, אינסטגרם
בר רפאלי. אינסטגרם, צילום מסך
אוקיי, היא צריכה לנוח. בר רפאלי והחבר'ה/צילום מסך, אינסטגרם
  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully