וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי רוקדת עם הבקסטריט בויז על הבמה

22.5.2015 / 0:51

חשבתם שניק קרטר יהיה הבלונדיני היחיד על הבמה? טעיתם, כי להקת הבנים הלוהטת העלתה באמצע המופע כמה בנות שישבו על הבמה, כשביניהן גם אחת, בר רפאלי, שהכירה את כל מילות השירים. וואלה! סלבס VIP

צילום מסך

אם חשבתם שכמה מילים בעברית של חברי להקת הבקסטריט בויז יהוו את נקודת השיא של הערב, זה רק בגלל שאת ההפתעה הבאה אף אחד לא צפה - בר רפאלי על במה אחת עם חמשת חברי הלהקה, מזיזה את הגוף ומזמזת את כל השירים כאחרונת המעריצות. ולסיום, יש גם מזכרת בצורת תמונה מאחורי הקלעים עם חמשת הבנים.

במהלך ההופעה, החליטו חברי הלהקה לעלות לבמה מספר מעריצות שעמדו בשורות הראשונות. בין הזוכות, גם אחת, ברבור שמה, כן נו, אחת הבנות היותר יפות ומפורסמות בישראל.

בקסטריט בויז בר רפאלי. אדם שרור, צילום מסך
תמונה למזכרת. בר והבויז/צילום מסך, אדם שרור

הטופמודל הישראלית, שלא היססה לרגע לעלות לבמה, התיישבה על קצה הבמה ביחד עם עוד שתי חברות, תוך שהיא מזיזה את הגוף מצד לצד ושרה ביחד עם הבנים הלוהטים את השירים המוכרים.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
בקסטריט בויז. אינסטגרם, צילום מסך
שלום תל אביב/צילום מסך, אינסטגרם

עוד בטרם תחילת ההופעה, נפגשו רפאלי וחברותיה עם להקת הבנים מאחורי הקלעים, ואף הספיקו להצטלם לתמונה משותפת. מיד בסיום ההופעה, עלתה החבורה העליזה על הבמה ומשם אל מאחורי הקלעים, על מנת להתחמק מההמון שניסה לפלס את דרכו החוצה. בכל זאת, סופרסטאר.

וואלה! סלבס ביקשה להיפגש עם חברי הלהקה, אבל יש לה עדיין צו הרחקה לאחר שניסתה להעביר סיבוב על הקרחת של בריאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully