וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי: "אני מתקדמת גם בזכות המראה שלי"

28.5.2015 / 12:31

פתיחה לוהטת, בגדים להמונים ושילוב של ביזנס עם פלז'ר? בר רפאלי השיקה את רשת האופנה שבה היא שותפה - ופטפטה על הטעם האישי שלה, למה לא תלבש יד שנייה ואילו עצות היא מחלקת לארוסה עדי עזרא? וואלה! סלבס נוצצת

צילום: יוסי ציפקיס, עריכה: מאיה בן ניסן

דוגמנית, נערת חן, שגרירה, שחקנית לפרקים, אבל בשנים האחרונות נדמה שבר רפאלי פונה לכיוון חדש לחלוטין עבורה - עולם העסקים. אמש (ד'), הושקה בראשון לציון רשת האופנה URBANICA - בבעלותה של הטופמודל ושותפים נוספים.

אל האירוע, בחנות הענקית ומלאת הקולבים, שנערך בתיאום מושלם עם יום החמסין הלוהט, הגיעו כמה חברות של רפאלי, בני משפחתה ושלל מעריצים צווחים, שהגיעו בעיקר בשביל להתחכך באבק הכוכבים של הרפאלי ועל הדרך לרכוש בגדים לוהטים "במחירים שפויים" כפי שהגדירה. תחת קירור המזגנים כמובן.

וואלה! סלבס, החליטה לבדוק את הדימוי הזוהר והיוקרתי של מיס רפאלי, מתיישב עם העבודה שהיא תשמש כפנים של הרשת עם המחירים לכל כיס. "את מכירה אותי? אני משדרת יוקרה?", צחקה, "אני אוהבת לשלב. שהג'ינס שלי זול כי לא משנה של מי הוא, לא משנה מה כתוב על הטיקט של הטי-שירט. לגבי הנעליים הן כן יהיו של 'ג'ימי צ'ו'. אני אוהבת שיש לי הכל מהכל".


עוד סיפורי סלבס:
בר רפאלי ועדי עזרא מתרגלים חתונה
בר רפאלי רוקדת עם הבקסטריט בויז על הבמה
לוהט! בן הזוג הישראלי החדש של שלומית מלכה

בר רפאלי. שוקה כהן, יח"צ,
משלבת? בר רפאלי/שוקה כהן, יח"צ
בר רפאלי. שוקה כהן, יח"צ,
"השמלה, תתאים לחגיגות יום ההולדת?"/שוקה כהן, יח"צ

אם תהיתם, מהחנות החדשה, היא כנראה לא תיקח אאוטפיט לאירוע בכורה או כשהיא צועדת על השטיח האדום. הסיבה? זה לא שהיא לא אוהבת את הסחורה, יש לה סיבה די הגיונית "כשאני הולכת 'לעשות שטיח אדום', אני מגיעה בדרך כלל רק כי המעצב פנה אליי וביקש שאני אלך עבורו עם השמלה על השטיח. אחרת אין סיבה שיזמינו אותי לפרמיירה של סרט שאני לא משתתפת בו", נימקה, "אז לא!".

ואם גם אתם תמיד חלמתם ללבוש את הבגדים של הטופמודל, כנראה שזה לא יקרה לכם, כי את הבגדים שלה היא מעבירה לחברות הטובות שלה. וכן, יש גם טקס מיוחד. "היו לנו פעם ערבי סוויצ'ינג, הייתי מגיעה עם מזוודה ופותחת אותה וכל מי שאומרת 'היי' - מקבלת!", סיפרה, "זה היה בתקופה שהייתי עושה המון ניפויים, עכשיו אני קונה דברים שאני יודעת שיתאימו לי".

אבל מה לגבי האופציה שתלבש בעצמה בגדי יד שנייה או אופנת וינטג'? מתברר שהיא לא ממש שמחה למחזר את הבגדים שלגופה. "אני חושבת שזה מדהים על אנשים אחרים, אבל אני לא מצליחה לגעת בזה. כשאני לא יודעת מי לבש את זה לפני זה בעייתי", היא צוחקת.

רגע, מה?

למה בר רפאלי לא עונדת את טבעת האירוסים שלה?

לכתבה המלאה
בר רפאלי. שוקה כהן, יח"צ,
כפרה, מחירים שווים לכל כיס, או משהו. רפאלי בחנות/שוקה כהן, יח"צ

בתור ביזנס וומן מתחילה, וואלה! סלבס היתה סקרנית לגלות איפה רפאלי צריכה להילחם יותר, בעולם האופנה או בעולם העסקים. לדבריה של הטופמודל, היא בורכה במזל וגנטיקה טובה. "לא פה ולא פה הייתי צריכה מרפקים, למרות שבביזנס צריך יותר מרפקים", סיפרה על הג'וב שהיא ממלאת, "אני מתקדמת גם בזכות איך שאני נראית - ורק אני נראית ככה... את יודעת, יכול להיות ששם ירצו את הברונטית, לפה צריכים את הגבוהה ולכאן את הנמוכה... אין מרפקים, זה או שאת מתאימה או שלא".

אם כבר ביזנס, בעלה לעתיד ואיש העסקים, עדי עזרא, שותף להחלטות שהיא מקבלת? "מבחינה עסקית יש לי אנשים שאני סומכת עליהם ב-100 אחוז, אנשים מדהימים עם חזון וידע מאוד רחב", ניסתה להתחמק. רגע אבל גם לעדי יש חזון וידע, לא? "אבל פחות באופנה, אז שם אני עוזרת לו". חמודה.


מאז שהפכה לאישיות בלתי רצויה בגלידרייה השכונתית, וואלה! סלבס לא מערבבת ביזנס עם פלז'ר.


רכלו על האופנה החדשה של בר רפאלי בפייסבוק

לאה שנירר. שוקה כהן, יח"צ,
בלי הסטייליסט הצמוד? לאה שנירר מעמיסה/שוקה כהן, יח"צ
יוליה פלוטקין. שוקה כהן, יח"צ,
יוליה פלוטקין מסדרת סחורה/שוקה כהן, יח"צ
בר רפאלי. שוקה כהן, יח"צ,
המעריצים מחממים את לבה. בר רפאלי/שוקה כהן, יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully