וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוג חדש: חן אהרוני והאקסית של סקאזי יחד

10.3.2015 / 13:13

הוא: זמר מסוקס וצעיר. היא: דוגמנית ואקסית של די ג'יי מצליח. ביחד: הם עושים נעים אחד לשנייה כבר תקופה לא קצרה ולא מתביישים בכך. קבלו את חן אהרוני פלוס אווה לימסוב. וואלה! סלבס נשיקה במצח

חן אהרוני. אינסטגרם, צילום מסך
היוש. חן אהרוני ואווה לימסוב/צילום מסך, אינסטגרם

קבלו אזעקת זוג חדש בביצה: מצד אחד - זמר מוכשר, גברבר מסוקס וחביב הבנות. מצד שני - דוגמנית הורסת, בחורה לוהטת ואקסית של די ג'יי מפורסם מאוד. ביחד הם חן אהרוני ואווה לימסוב. אז תגידו שלום לזוג הטרי של הביצה המקומית.

מקורבים לשניים סיפרו לוואלה! סלבס כי אהרוני ולימסוב מתראים האחד עם השנייה לא מעט זמן, ולאחרונה אף החליטו לצאת עם הזוגיות לאור ולספר גם לחברים הקרובים. בפורים, הם גם הרשו לעצמם לעלות תמונה משותפת לחשבון האינסטגרם בה חן מנשק את הדוגמנית הפרטית שלו.


רוצים עוד רכילות?
יפות ורעות: קטטת הדוגמניות שזעזעה את עולם האופנה
טהוניה רובל ויאנה יוסף יוצאות לשופינג
גל גדות מציעה לכן ג'וב לוהט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עם האקס הקודם זה אל החזיק מעמד. עם די ג'יי סקאזי/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הם נראים מאוהבים", סיפר מקורב לשניים, "כולם מסביב מאוד מפרגנים ומאמינים שזה קשר שימשך לאורך זמן כי שניהם מאוד רציניים לגבי הזוגיות הזו". לא נעים להגיד, אבל אמרו את זה גם על נינט טייב ויהודה לוי. אופסי.

לימסוב היא האקסית המיתולוגית של הדי ג'יי סקאזי, שלקחה חלק גם בתכנית "מחוברים", שם גילתה שהוא בוגד בה - אך החליטה להישאר איתו למרות הכל. מאוחר יותר היא גם ניהלה זוגיות עם השף אביב משה. גם אהרוני ידע זוגיות מתוקשרת עם יוצאת "כוכב נולד" - אניטה גסין.


וואלה! סלבס ניהלה זוגיות עם הקצב השכונתי, עד שהוא הפסיק להביא טחול של שפנפן.


מה דעתכם על הזוגיות החדשה? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully