וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל גדות מציעה לכן: עבודה בהוליווד

10.3.2015 / 0:14

תמיד חלמתם לעבוד בהוליווד? טוב, בערך. השחקנית ההוליוודית גל גדות ובעלה ירון ורסנו מחפשים בימים אלו אחרי בחורה שתצטרף אל משפחתם על תקן אופר. וואלה! סלבס סופרקאליפרג'ליסטיקאקספיאלידושס

גל גדות. ניר פקין
דרושה: בייביסיטר. גל גדות/ניר פקין

מי לא גדל על "מרי פופינס", המחזמר הקלאסי על האומנת טובת הלב שמגיעה למשפחה בריטית ומפיחה בה רוח של תקווה בעזרת שיר וריקוד? דורות של ילדות וילדים חלמו להיכנס לנעליה של הבייביסיטר הכי מוכרת בעולם או מנגד לקבל אותה בתור השמרטפית הפרטית שלהם. נראה שבקרוב מאוד ישראלית בת מזל במיוחד עומדת לקבל את עבודת החלומות שלה. לחיות כמו בסרט הוליוודי, רק בחיים האמיתיים. ככה זה כשכוכבת הוליוודית מחפשת אופר.

בימים אלו, השחקנית הישראלית הכי לוהטת בהוליווד, גל גדות, מחפשת אחרי בחורה צעירה שתצטרף אליה במסעותיה בארצות הברית ובעבודותיה בעיר הסרטים, ותטפל בבתה הקטנה, אלמה, בזמן שהיא חולקת מסך עם הכוכבים הגדולים בעולם.



רוצים עוד חדשות חמות?
מה! מדונה זוכה בתואר התחפושת ההזויה ביותר של השנה
תן לה את השוקולד: הקמפיין החדש של וובה ואלה
שותה לחיים: בר רפאלי בעוד חגיגת אירוסים

גל גדות. ניר פקין
אפשר לעשות בייביסיטר על בן אפלק גם? גל גדות וירון ורסנו/ניר פקין

גדות פרסמה ססטוס בחשבון הפרטי שלה ובו כתבה: "שוב נסיעה. שוב חו"ל. שוב התרגשות לפני חוויה מדהימה. מחפשים בחורה עם ניסיון בטיפול עם ילדים בעלת ויזה לארצות הברית שתצטרף אלינו על תקן אופר. המלצות? מחשבות? רעיונות?"

כידוע, גדות ובעלה ירון ורסנו מנהלים בשנים האחרונות את חייהם על קו תל אביב-לוס אנג'לס, שם עסוקה גדות בקידום קריירת המשחק המרשימה שלה. לשניים יש ילדה בת ארבע, שלא יכולה להישאר בבית לבד בזמן שאמא ואבא עובדים בשביל להביא אוכל הביתה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
גל גדות. פייסבוק, צילום מסך
מי יפה של אמא? גדות ואלמה/צילום מסך, פייסבוק

באפריל הקרוב גדות עומדת להתחיל את צילומי הסרט החדש "Keeping up with the Joneses", שבו היא תגלם את דמותה של דיאנה ג'ונסון, ולצדה ישחקו כוכבים כמו זאק גליפיאנקיס (סדרת סרטי "בדרך לחתונה עוצרים בווגאס" ו"בירדמן"), איילה פישר ("גטסבי הגדול"), המוכרת כאשתו בחיים של סשה ברון כהן וג'ון האם, כוכב הסדרה "מד מן".

בנוסף לכך, את השנה הקרובה תבלה גדות מעבר לים ותהיה עסוקה בקידום פרויקטים חדשים: באוגוסט הקרוב יצא סרטה "Criminal" לצד של ריאן ריינולדס וחודש אחר כך יצא הסרט "טריפל ניין". מה הפלא שהיא צריכה מטפלת לבת הקטנה?


וואלה! סלבס רצתה להגיש קורות חיים אבל יש נגדה צו יציאה מהארץ עקב מטען חורג.

גל גדות. פייסבוק, צילום מסך
שבת שלום. גל גדות והבת שלה אלמה בזמן קידוש/צילום מסך, פייסבוק
  • עוד באותו נושא:
  • גל גדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully