וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

OMG: נעמי קמפבל הולכת מכות עם טופמודל, בגלל ריהאנה!

שירות וואלה! סלבס

10.3.2015 / 12:00

מצד אחד סופרמודל מהניינטיז, מנגד דוגמנית על עכשווית ולוהטת, כשבאמצע ריהאנה - אחת הזמרות הפרועות בעולם. פלא שזה נגמר בשריטות ומשיכות שיער בין קארה דלווין לנעמי קמפבל? וואלה! סלבס חתולות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחת, אחת. נעמי קמפבל, ריהאנה וקארה דלווין/מערכת וואלה!, צילום מסך

נראה שמיס נעמי קמפבל מתעקשת לשמור על מעמדה כדוגמנית העל האלימה ביותר בעולם האופנה, אחרת איך תסבירו את התקרית האחרונה? הפעם, על תקן הקורבן הנוכחי - האיט גירל הבלונדינית של עולם האופנה, חברה טובה של בנות משפחת קרדשיאן ואחת הצעירות המדוברות בעולם בימים אלה, קארה דלווין, שחטפה, אבל גם לא שכחה להחזיר לטופמודל מהניינטיז.

אבל זה לא הסיפור, כי מה שמעניין באמת היא הסיבה שבגללה החל קרב החתולות של קמפבל ודלווין - קוראים לה הילדה רעה מברבדוס, ריהאנה. המסקנה: כשאישה נוצצת אחת מתווכחת עם גברת זוהרת על אישה מדוברת אחרת, זה תמיד יגמר במכות. משיכות שיער. שריטות. אייטם בצהובונים, כמובן.


עוד סיפורי סלבס:
גל גדות מציעה לכן: עבודה בהוליווד
רז ואלכסה מ"המירוץ למיליון" מתחדשים
עוד אחת? בר רפאלי בחגיגת אירוסים נוספת

ריהאנה, נעמי קמפבל. ספלאש
"אני הכי אוהבת אותך!". ריהאנה עם נעמי קמפבל/ספלאש

דמיינו לעצמכם את התרחיש הבא: מסיבה נוצצת שערך מגזין נחשב במסגרת שבוע האופנה בפריז. בין האורחות: קמפבל בת ה-44, דלווין (22, בדיוק חצי מגילה) ורי-רי (27, לא שזה משנה), שבילו בנעימים לצד אושיות שונות מעולם הקוטור. אלא שאז, כך על פי עדי ראייה שריכלו למדור הרכילות האמריקני "Page Six" על התקרית האלימה, נעמי החלה לצווח בקולי קולות על דלווין הקשוחה, לאחר ש"חשבה שהיא מדברת בזלזול אל ריהאנה, חברתה הטובה". אמאל'ה.

"זה היה ממש פתאומי", סיפר עד ראייה שנחרד מההתנהגות של קמפבל, שברזומה שלה כבר נרשמו כמה תקריות אלימות, שאפילו עמדה למשפט על התנהגותה האלימה מול אנשים ולבצע עבודות שירות. "היה כל כך הרבה רעש אבל כולם שמעו את הצעקות שלה, ואז התחילו הדחיפות של השתיים. קארה לא הבינה, כי לא היתה בעיה בינה ובין ריהאנה", סיפרו, "היא אמרה לנעמי להתרחק ממנה". זה מה שכנראה מאוד עצבן את מיס קמפבל, שראתה אדום בעיניים.

מלחיצה

נעמי קמפבל מאבדת את זה. שוב

לכתבה המלאה
קארה דלווין, ריהאנה. GettyImages
"בעצם, אני הכי אוהבת אותך!". ריהאנה עם קארה דלווין/GettyImages

על פי הדיווחים, רגע אחר כך, דלווין כבר משכה בשיערה של הדוגמנית המבוגרת. למזלה, תוספות השיער שלה כנראה הודבקו חזק מספיק ולא ירדו מראשה. חבל. "מדובר במועדון קטן ממש בבירה הצרפתית, אם היו דחיפות זה כנראה היה מחוסר מקום", מספר חבר של אחת מהנשים שהיו מעורבות בתקרית, "כולם דיברו על הדרמה, אבל רגע אחר כך נעמי המשיכה כרגיל וחייכה לכולם". אוקיי, משוגעת, נו מה?


וואלה! סלבס לא הולכת מכות, מחוץ למיטה כמובן.


רכלו על המכות של קמפבל ודלווין בפייסבוק

קייט מוס, נעמי קמפבל. splash
אל תתבלבלו, מדובר באישה קשה. קמפבל רודפת אחרי הפפראצי/splash
קארה דלווין, סוקי ווטרהאוס וג'ורג'יה מיי ג'אגר על שער ווג בריטניה לאפריל 2015. מריו טסטינו, סריקה
קארה, שמרי על עצמך! דלווין/סריקה, מריו טסטינו
נעמי קמפבל בתצוגה של הת'רט, שבוע האופנה בניו יורק, 2005. GettyImages
קשה, קשה, קשה. נעמי קמפבל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully