וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזה את העתיד: בר רפאלי מדברת על חתונה, הריון וליאונרדו

20.1.2015 / 1:21

הטופמודל הכי מהפנטת בביצה, החליטה סוף סוף לפתוח את הלב ולדבר על האפשרות שתתחתן, חופשות עם עדי עזרא ועל האקס מיתולוגי, תוך שהיא חוזה איך תראה 2015 שלה. רמז: הריון? יש. וואלה! סלבס מבייצת

צילום: יוסי ציפקיס, עריכה: רן צימט, מאיה בן ניסן

וואלה! סלבס עדיין מנסה להסדיר את הדופק אחרי פגישה עם בר רפאלי. אחרי הכל, לא בכל יום הכוכבת הכי מעניינת בביצה, זו שרוב הזמן מעדיפה לשמור על הדיסקרטיות ועל זכות השתיקה בכל הנוגע לחייה הפרטיים - פותחת את הלב, ובעיקר את הפה, בשיחה על כל מה שמעניין את כל המעריצים.


עוד סיפורים נוצצים:
ההפתעה הענקית שבר רפאלי הכינה לעדי עזרא
היוש, דנה פרידר ואלי פיניש שוב בזוגיות
מי תיכנס לנעליה של רותם סלע?

בר רפאלי הודיס. רפי דלויה,
מה צופן לך העתיד? בר רפאלי מצטלמת לקמפיין "הודיס"/רפי דלויה

רפאלי, שהגיעה לצילומי קמפיין האופנה העונתי שלה, התיישבה על כסא המרואיינת והסכימה לשחק עם וואלה! סלבס ב'מגדת עתידות'. כשהפעם, היא על תקן זו שמנבאה את איך תראה שנת 2015 שלה, באמצעות לוח שנה אחד ומיוחד. נשמע מעניין? לא ראיתם עדיין כלום.

בר רפאלי הודיס. רפי דלויה,
איפה את משתזפת? רפאלי מדגמנת/רפי דלויה

בכל חודש חיכתה לרפאלי שאלה שקשורה לאותה התקופה, בין אם זה יום ההולדת של עדי עזרא בינואר (נעשה מסיבה עם חברים. קניתי לו משהו מאוד יפה, זה לא טבעת"), יום האהבה (הוולנטיינז) בחודש פברואר ("אני ועדי נהיה יחד בניו יורק"), מועד הבחירות לכנסת במרץ ("it's complicated") ועד לתקופת השיזוף של הקיץ בחום יולי-אוגוסט ("אני בדרך כלל מבלה בחוף הים בקיסריה").

בר רפאלי עדי עזרא. אינסטגרם, צילום מסך
הריון? חתונה? בר ועדי עזרא/צילום מסך, אינסטגרם

מה שהדליק את וואלה! סלבס, היו התשובות שלה על האקס המיתולוגי ליאונרדו דיקפריו, שבנובמבר הקרוב יחגוג 41 שנות רווקות. לדעת האקסית שלו, "הוא כנראה לא יתחתן". אאוצ'. רגע, מתי תתרחש הצעת הנישואים המדוברת? "ביום הולדת שלי הודעתי לו כבר מזמן ש'היום שלי זה היום הולדת שלי', ובטבעת נישואים היא לא מתנה מספקת. ביום הולדת צריך לקבל גם מתנה רגילה, אז אמרתי לו שזה לא הולך ביחד".

לסיכום, איך רפאלי תסיים את שנת 2015 - נשואה, אולי בהריון או כמנחת תכנית ריאליטי? אז אם זה תלוי בטופמודל, הבשורה הכי גדולה תהיה ללא ספק הריון, "כן, אולי אני אהיה בהריון". אינשאללה.


בקרוב: וואלה! סלבס מנבאה את העתיד ומדברת על הסוף המר שלה עם קערת עמבה, יושבת בתחנה המרכזית ומקשיבה לשירים בקסטות.


רכלו על הווידויים של בר רפאלי בפייסבוק

רוצים עוד?

"אני הכוכבת הבאה שתכנס להריון"

לכתבה המלאה
בר רפאלי הודיס. רפי דלויה,
מה יקרה בשנה הקרובה? וואלה! סלבס יודעת. בר רפאלי/רפי דלויה
  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully