וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה בר רפאלי חושבת על הרומן של ליאונרדו דיקפריו וריהאנה?

וואלה! סלבס | צילום: Splashnews

14.1.2015 / 3:01

הטופמודל הישראלית הכי אינטרנשיונל, מוכרת כמישהי שלא מחבבת את הצלמים בארץ? כי כשהגיעה לנמל התעופה בלוס אנג'לס, רפאלי השוויצה בשיניים הנוצצות - ואז הביעה את דעתה על הרומן ההזוי של הוליווד. וואלה! סלבס דנטלית

בר רפאלי. splash
כאן היא עוד לא בדיוק שמחה. בר רפאלי בשדה התעופה בלוס אנג'לס/splash

מדי פעם קורים ניסים. קרדשיאן מפרסמת תמונה בלבוש צנוע, המלכה אליזבת' שותה קפה במקום תה, ישו הולך על המים, בר רפאלי מחייכת כשהיא רואה צלם פפראצי. רגע, בר רפאלי באמת מחייכת מול עדשת מצלמה שאינה חלק מעוד סט צילומים מרהיב? כן, אבל לא לצלם כאן בגבולות ארץ מולדתה ישראל - אלא אי שם באמריקה. פלא טבע.

הטופמודל הישראלית, בילתה את סוף השבוע שעבר בלוס אנג'לס - לשם הגיעה בכדי להשתתף במסיבות האפטר פארטי של טקס גלובוס הזהב. אחרי שנצצה בשמלה כסופה על השטיח האדום, פגשה את נועה תשבי ובר פאלי (כמעט, רק בלי ה-ר' הנוספת) ואפילו חיבקה את הזמרת הבריטית ריטה אורה, ארזה את חפציה ומיהרה לתפוס טיסה חזרה לטי.אל.וי המרגשת.

עוד סיפורי סלבס:
ישראל תחכה? משפחת קרדשיאן נוסעת לטיול שורשים
מה קורה בין ליאונרדו דיקפריו וריהאנה?
קבלת השבת של בר רפאלי ועדי עזרא

בר רפאלי. splash
ואז זה הגיע... חכו... הנה זה קורה/splash

ואז זה קרה...

בנמל התעופה שבלוס אנג'לס, המתין לברבור צלם פפראצי מקומי (שכנראה נהנה לתעד את שצף כוכבי העל ששהו בעיר לקראת אירוע הפרסים, כשהם בדרך חזרה לביתם). ברגע השיא, כשרפאלי הבינה את כוונותיו של האיש עם המצלמה, החליטה שהיא לא מתכוונת להחמיץ פנים (כמו שהיא נוהגת לעשות בתחומי תל אביב) אלא דווקא לחשוף שיניים צחורות. החיוך כנראה נגרם בשל העובדה שבקרוב תפגוש את אהובה בישראל, ובכל זאת, מדובר בחיוך שיכול להמיס קרחונים.

רגע, זה לא הכל. הלילה (ד'), נחשף וידאו פפראצי שצולם רגע לפני הטיסה - ובו רפאלי מתייחסת לשמועות (שפורסמו גם בוואלה! סלבס) לפיהן האקס ההוליוודי שלה, ליאונרדו דיקפריו, מתחמם בשבועות האחרונים עם אחת בשם ריהאנה. התגובה המרעישה של הטופמודל, היתה חיוך גדול (נו, מוטיב חוזר) שאחריו אמרה "טוב, ריהאנה מדהימה. אני חושבת שהיא הטיפוס של כולם". אמאל'ה!


כשוואלה! סלבס חייכה בפעם האחרונה, עוד ראי נסדק.


רכלו על החיוך של בר רפאלי בפייסבוק

נוצץ

בר רפאלי מבלה במסיבה עם ג'ניפר לופז וטיילור סוויפט

לכתבה המלאה
בר רפאלי. splash
היא מחייכת, לצלם פפראצי, הידד! בר רפאלי/splash
בר רפאלי לובשת קאופמן פרנקו בטקס פרסי גלובוס הזהב, בוורלי הילס, 11 ינואר 2015. GettyImages
טוב, רפאלי מחייכת גם ביום שלפני, במסיבת טקס גלובוס הזהב/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully