וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: דנה פרידר ואלי פיניש שוב יחד

וואלה! סלבס

19.1.2015 / 15:27

אחרי גישושים רבים ואין ספור שמועות, אפשר להכריז: כוכבת הילדים פרידר והקומיקאי פיניש, החליטו שעדיף להם האחד בזרועות השנייה והחליטו לחזור לסיבוב שני. וואלה! סלבס צ'אנס

דנה פרידר, אלי פיניש. אביב חופי
רוצה לנסות שוב? דנה פרידר ואלי פיניש/אביב חופי

רק לפני פחות מחודש, וואלה! סלבס היתה הראשונה לספר לכם על הפרידה של דנה פרידר ואלי פיניש. והנה עכשיו, היא גם שמחה לבשר לכם שאחרי אין ספור שמועות על גישושים ודיבורים - השניים אכן חזרו האחד לזרועות השנייה.

מאז שהתפרסמה כאן לראשונה הידיעה כי כוכבת הילדים והקומיקאי החמוד החליטו לסיים את הזוגיות, צצו לא מעט שמועות כי בין השניים היו לא מעט שיחות וגישושים על מנת לחדש את הקשר הזוגי. עכשיו, כך מספרים חברים קרובים של השניים - הדבר אכן קרה, כך שדנה ואלי מבלים יחד.


רוצים עוד רכילות?
סורפרייז! ההפתעה הענקית שהכינה בר רפאלי לבן זוגה
העסק החדש של שי ועדי מ'המירוץ למיליון'
שופינג בייבי: יעל פוליאקוב מתכוננת ללידה

דנה פרידר, אלי פיניש. ראובן שניידר
סיבוב שני?/ראובן שניידר

על פי המקורבים, לאחר שיחות ארוכות השניים הבינו מה טוב להם והחליטו לתת סיכוי נוסף לאהבה הגדולה, כך שבקרוב מאוד אתם תראו אותם שוב באירועים חברתיים. על פי המקור, ההופעה המשותפת שלהם תתרחש ככל הנראה מחר (ג') במסיבת הסיום של מופע הפסטיגל. לשם, על פי התכנון, הם יגיעו יד ביד וישוויצו באהבה שלהם.

פרידר ופיניש הכירו במהלך הפסטיגל בשנת 2013, ומהר מאוד הפכו את הידידות המקצועית לחברות רומנטית. פיניש, שבאותה התקופה נפרד מאשתו לאחר כשמונה שנות נישואים, פגש בפרידר שסיימה את הקשר שלה עם קובי פרג'. מאז, ניהלו זוגיות דביקה, שידעה פרידה מתוקשרת - ועכשיו, כאמור, הם שוב מבלים יחד.


וואלה! סלבס עושה סיבוב שני, רק אם זה מגיע עם מלפון חמוץ וזיתים מגורענים.

רכלו על הפרידה לשם חזרה של פרידר את פיניש בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully