וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנה פרידר ואלי פיניש נפרדו

29.12.2014 / 16:01

לא מצחיק: כשנה וחצי אחרי שנחשפו בתור פאוור קאפל מקומי, דנה פרידר ואלי פיניש החליטו לסיים את הזוגיות הנוצצת. את הופעות הפסטיגל שנותרו, הם כבר לא יעבירו כזוג. וואלה! סלבס ביוש

דנה פרידר, אלי פיניש. רפי דלויה
כבר לא. דנה פרידר ואלי פיניש/רפי דלויה

הודעה מצערת: אחרי שנה וחצי, דנה פרידר ואלי פיניש החליטו לסיים את מערכת היחסים הזוגית - כך שכעת, שניהם חזרו לשוק הפנויים-פנויות. סגירת מעגל? כיוון שהזוג שהכיר במהלך הופעות הפסטיגל בשנת 2012 ונחשף כפאוור קאפל כחמישה חודשים אחר כך, החליט לשים סוף לקשר הרומנטי במהלך הופעות הפסטיגל הנוכחיות. עצוב.


עוד סיפורי סלבס:
כוחה של אהבה: פאר טסי מתחתן
צופית גרנט בארוחת ערב עם ידיד מסתורי
תמונות נועזות של אנג'לינה ג'ולי דלפו לרשת

דנה פרידר, אלי פיניש. ראובן שניידר
זוג או פרט? דנה פרידר ואלי פיניש/ראובן שניידר

הזוגיות של השניים, נחשפה בקיץ 2013 - זאת אחרי שפיניש בן ה-39 נפרד בפברואר 2013 מאשתו לשעבר ליטל, זאת בתום שמונה שנות זוגיות. אז ככל הנראה, מצא חן בעיניה של פרידר בת 27, שבעצמה ניהלה זוגיות בת שלוש שנים עם השחקן קובי פרג' ורומן קצר עם השחקן דן שפירא.

השחקנית/ מנחה היפהפייה וחצי מהצמד "אלי ומריאנו", השתתפו לפני כשנתיים ב"ספיי פסטיגל" - שם הכירו. במהלך התקופה שבה בילו יחד, ניסו לשמור על מערכת היחסים שלהם פרטית ככל שניתן, בשעה שהופיעו על המסך לצד אזכורים מדי פעם במדורי הרכילות. למרבה הצער, את הופעות חנוכה הנוכחיות, השניים יסיימו כידידים בלבד.


וואלה! סלבס לא נחה וכבר מתכננת איך תתחיל עם פרידר הלוהטת. יש לה סיכוי?


רכלו על הפרידה של פרידר ופיניש בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully