וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: ציון בוכה, יאנה זוכה

25.12.2014 / 17:35

נינט ויהודה לא מחליפים מילה, אלטון ג'ון אמר "איי דו" אחרי 21 שנים וציון ויאנה התחתנו ויצאו מרשימת הרווקים - קבלו את כל הסיפורים הלוהטים של השבוע. וואלה! סלבס רושמת

עריכה: מאיה בן ניסן , הלבשה: באדיבות FRED PERRY

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, הכי מדוברים, הכי שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?

את המצעד פותחת שערורייה מבית "הכוכב הבא", של מתמודדת התכנית, שכנראה לא ממש אהבה את היחס כלפיה. נו, מה חדש? הסיפור כבר מוכר - מתמודדת שלא צלחה את האודישנים, או שכן צלחה אבל לא זכתה, יוצאת בטענות נגד הפקת התכנית בטענה שאכלו לה/ שתו לה/ לקחו לה. הפעם זו רחלי דיגודקר שטענה כי בהפקת התכנית הבטיחו לה שלא יצחקו עליה, מה שבפועל לא קרה. אם לא די בכך, אותה מתמודדת טוענת שבסיום האודישן היא נפלה מהבמה ולא זכתה לטיפול וליחס המגיע לה. מהפקת התכנית, אתם כבר יכולים לתאר לעצמכם, הכחישו את הטענות. נו שוין.

הכוכב הבא. צילום גולשים, ספק 500
הרצפה עמוקה? רחלי והמנחים של "הכוכב הבא"/ספק 500, צילום גולשים

במקום הרביעי נמצא זוג חדש שמאיים לכבוש מדורי הרכילות ולשבור שיאים חדשים במדד הדביקות. תתחילו לשנן את השם שיר רוזנבלום. למה? כי היא החברה החדשה של דודו אהרון, אלא אם כן יקרה לה מקרה לי לוי, נו ההיא שעשתה נעים ליהודה למשך חמש דקות. אם לא, יש מצב שבקרוב תראו את אהרון ורוזנבלום כובשים את מדורי הרכילות, תוך שהם מאיימים לשבור שיאים חדשים של דביקות. כזכור, אהרון, שהשתתף ברווק היה בטוח שמצא את אהבת חייו בדמותה של נטע דנינו, אך מהר מאוד עבר לזרועותיה של עידן צור. בואו נקווה שהפעם זה רציני והריאליטי הבא יהיה המירוץ לחופה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיהיה בהצלחה. דודו אהרון ושיר/מערכת וואלה!, צילום מסך

כעת, לזוג שיכול ללמד את דודו ושיר זוגיות מה היא. 21 שנים, 21 לא פחות, לקח לאלטון ג'ון ובן הזוג דיוויד פרניש להתחתן. טוב נו, זה לא באמת באשמתם, אלא בגלל העולם הפרימיטיבי שבו אנחנו חיים. תשע שנים אחרי שנישאו בברית האזרחית, ותשעה חודשים לאחר שאושרו נישואים חד מיניים בבריטניה - ג'ון ופרניש החליטו להישבע אמונים זה לזה אל מול חבורה מצומצמת של חברים, שכללה בין השאר את משפחת בקהאם בהרכב מלא ואת אליזבת' הארלי ויו גרנט. היה אפור.

אלטון ג’ון. אינסטגרם, צילום מסך
קולולו! אלטון ג'ון ודיוויד פרניש/צילום מסך, אינסטגרם

אל המקום השני מגיע זוג שלא ממש הצליח לפצח את סוד הזוגיות המושלמת, שלא לומר נכשלו ובגדול! שבע שנים של זוגיות דביקה, נוצצת, מלבלבת, פורחת וכובשת - ובסופו של דבר אפילו "היוש" הם לא אומרים אחד לשנייה. יהודה לוי ונינט טייב, פייר? אכזבתם! מכם ציפינו ליותר. השניים, שנפגשו בחתונה של ציון ויאנה, החליטו לוותר על הנימוסים ולא החליפו ביניהם מילה. טוב נו, אולי בגלל שיוסי מזרחי היה שם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היוש. נינט טייב ויהודה לוי/מערכת וואלה!, צילום מסך

ובמקום הראשון נמצא האירוע הכי מדובר של הרגע, כלומר עד לברית של יאן גולן. אילנית לוי ואלירז שדה, איתי תורג'מן, יעל בר זוהר עם בטן הריונית ועומר אדם - כולם כולל כולם הגיעו לחתונה הכי מדוברת של השנה (סורי נינה, עקפו לך), כשבאו רק כדי לראות איך ציון ברוך הופך מהרווק ההולל של תל אביב לפאפי של יאנה יוסף. עם הפקה מטורפת של אירית רחמים והופעות של אייל גולן ומוש בן ארי - אין ספק שכולם אבל כולם רצו להיות שם.


וואלה! סלבס היתה מתה להיות פאייט בשמלה של אירית רחמים, רק כדי להזיע איתה ליד הכלה.


רכלו על הרשימה של וואלה! סלבס בפייסבוק

ציון ברוך, יאנה יוסף. ניר פקין
שיהיה במזל! ציון ויאנה/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully