וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתמודדת "הכוכב הבא" טוענת: "השפילו וביזו אותי"

וואלה! סלבס

24.12.2014 / 0:01

מתמודדת בריאליטי הכשרונות טוענת כי בהפקה השפילו אותה וערכו את האודישן שעברה בצורה מבזה - בשונה מכפי שהובטח לה. לרוע המזל, במהלך האודישן אף נפלה מבמת "הכוכב הבא" ואיש לא התייחס לכך. וואלה! סלבס מרימה מסך

הכוכב הבא. צילום גולשים, ספק 500
"השפילו אותי". רחלי דיגודקר על סט "הכוכב הבא"/ספק 500, צילום גולשים

לא פעם שומעים על מתמודדי ריאליטי כאלה ואחרים, שטוענים כי בהפקת התכנית ערכו את הצילומים בהשתתפותם בצורה מגמתית ולא מחמיאה במיוחד. אז הנה, קבלו עוד סיפור כזה - הפעם של רחלי דיגודקר, מתמודדת "הכוכב הבא", שטוענת כי בהפקת התכנית השפילו אותה.


עוד סיפורים:
גם קים קרדשיאן משפילה את אמא שלה
הוא מאוהב: החברה החדשה של דודו אהרון
אם כבר "הכוכב הבא", אז קרן פלס מדגמנת קניות

הכוכב הבא. צילום גולשים, ספק 500
עם המנחים אסי עזר ורותם סלע. דיגודקר/ספק 500, צילום גולשים

"הם השפילו וביזו אותי"

לדבריה של דיגודקר, בהפקת "הכוכב הבא" חיזרו אחריה במשך תקופה ארוכה, למרות סירובה להשתתף בתחרות הכשרונות - ורק לאחר שהבטיחו לה שיציגו אותה באור חיובי ולא ילגלגו עליה, היא הסכימה לקחת חלק בתכנית.

אך ככל הנראה, הבטחות לחוד ומציאות לחוד. כעת טוענת משתתפת התכנית, כי האודישן ששודר נערך בצורה מגמתית, וזאת במטרה, כך לדבריה, לשים אותה ללעג, לצחוק עליה ואף להשפיל אותה. "אני לא האמנתי כשראיתי את האודישן", הודתה בפני וואלה! סלבס בדמעות, "השפילו אותי וביזו אותי לפני כל המדינה. הכל אחרי שהבטיחו לי שיוציאו אותי בצורה הכי טובה שיש. אני לא מבינה למה הביאו אותי לשם, בשביל לצחוק עליי? פשוט השפילו אותי", אמרה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התגובות בדף הפייסבוק/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם לא די בכך, דיגודקר מתארת יחס מזלזל מצד ההפקה, במהלך יום הצילומים. "הגענו בשעה 11:30 בבוקר, הם פשוט ייבשו אותנו במקום במשך 12 שעות. רק בשעה 23:30 עלינו לבמה. זה היה לא מקצועי".

בנוסף לכל, מספרת רחלי כי לרוע המזל במהלך ההופעה נפלה מהבמה, דבר שגרם לה לפציעה ומכות יבשות, מהן לקח לה שלושה שבועות להחלים. "לאף אחד לא היה אכפת, אף אחד לא שאל אותי אם אני בסדר או מה קורה איתי? אני שוקלת ברצינות לתבוע אותם", היא מסבירה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"כמה נמוך אפשר לרדת?"/מערכת וואלה!, צילום מסך

"זה פגע לי בתדמית"

אך נראה שהנזק הגדול שנגרם למתמודדת הוא דווקא נפשי. מיד לאחר שידור האודישן על המסך בערוץ 2 - עלה קטע הווידאו ה"מבזה" לקבוצת פייסבוק העונה לשם "רואים שאתה הודי" - שמקשרת בינה ובין לקוחות פונציאליים ששוכרים את שירותיה כזמרת. שם, מתחו ביקורת חריפה על ההופעה והביצוע, מה שלטענתה יפגע בפרנסתה.

"האבסורד הוא שאני בכלל זמרת מזרחית ולא הודית, אבל בהפקה ביקשו ממני ללבוש בגדים מסורתיים ואמרו לי שזה יהיה מעניין יותר. אני זמרת מקצועית שמופיעה שנים בחתונות ואירועים, והאודישן הזה רק פגע לי בתדמית", היא מספרת.

מהפקת ה"כוכב הבא" נמסר בתגובה: "רחלי מככבת ביוטיוב עם סרטונים וקליפים בז'אנר ההודי, על בסיסם הגיעה לאודישן בתכנית. יוזכר כי במהלך האודישן שני שופטים העבירו אותה".

"לאחר האודישן נפלה רחלי מהמדרגות ומיד הפקת התכנית שאלה אם היא זקוקה לטיפול רפואי. רחלי קמה על רגליה והשיבה כי שלומה טוב. גם לאחר המקרה פנתה אליה ההפקה בדרישה נוספת לשלומה. הפקת התכנית מאחלת לרחלי הצלחה רבה בהמשך הדרך".


ההשפלה היחידה שוואלה! סלבס עברה בטלוויזיה, היתה כשהשף אייל שני אמר לה שהיא דומה לסופגניה ללא מילוי.


רכלו על המתמודדת הפגועה של "הכוכב הבא" בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • הכוכב הבא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully