וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה ציון ברוך ויאנה יוסף לא נפגשו שבוע?

וואלה! סלבס

17.12.2014 / 0:02

הזוג הכי דביק בתעשייה אמנם יצעד בעוד מספר ימים לחופה, אבל בינתיים נמנע מלראות אחד את השנייה במציאות. ציון ויאנה, מסתפקים בשיחות טלפון. אז למה בעצם? וואלה! סלבס דיסטנס

יאנה יוסף, ציון ברוך. ניר פקין
בקרוב מתחת לחופה. יאנה יוסף וציון ברוך נרגשים/ניר פקין

ימים לא קלים עוברים על יאנה יוסף וציון ברוך. אז נכון, זוג האוהבים חוגג בימים אלה את הרגעים האחרונים של חיי הרווקות - אבל נראה שלא כל הנוצץ זהב, כיוון שהשניים לא ראו אחד את השנייה כבר מספר ימים. אם לא די בכך, הם גם לא יפגשו עד יום החתונה.

מקורבים לשניים מספרים כי ברוך ויוסף נמצאים בנתק כבר מספר ימים ומתקשרים רק בטלפון. הסיבה? ענייני דת. למי מכם שלא בקיא בחוקיו של האל הגדול, כדאי שתדעו: בציבור החרדי נהוג שהזוג המאושר לא יראה האחד את השנייה, בימים לפני שהם צועדים אל עבר החופה.


עוד סיפורי סלבס:
קול חתן: הצצה למסיבת הרווקים של ציון ברוך
פוטושופ: בריטני ספירס חושפת גוף לוהט
איתי תורג'מן החליף את אושרי!

ציון ברוך, יאנה יוסף. אביב חופי
מאמי, אל תגע. ברוך ויוסף/אביב חופי

אז נכון, יאנה וציון אמנם לא חרדים, אבל נראה שהכלה המיועדת לא רוצה להרגיז אף מקובל ברבנות. לכן החליטה ללכת על פי המנהגים שלהם - וביקשה שלא לראות את ציון בשבוע שלפני האירוע הגדול.

"זה מאוד קשה לה", מספר מקורב ליאנה, "אבל היא מעדיפה ללכת לפי מה שנהוג ולא לטעות בדרך", סיפר. אל דאגה, ביום ראשון הקרוב, כפי שקראתם לראשונה בוואלה! סלבס, יתאחדו השניים וישבעו אמונים אחד לשנייה.


בעלה של וואלה! סלבס שומר ממנה נגיעה עד היום. כבר 25 שנה.


רכלו על ציון ויאנה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully