וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הפרטים על החתונה של ציון ברוך ויאנה יוסף

וואלה! סלבס

13.11.2014 / 14:18

עכשיו, אחרי שתהליך הגיור של הגברת יוסף הסתיים בהצלחה, הזוג הכי מסקרן בתעשייה סגר תאריך ואפילו אולם. רמז: האורחים של ציון ויאנה לא יסעו רחוק מדי. וואלה! סלבס מברוק עליק

ברק פכטר

לידיעת הגולשת בר רפאלי, אם לא תקבלי הזמנה לחתונה של החבר הכי טוב שלך לשעבר, ציון ברוך ושל אשתו לעתיד, יאנה יוסף, אולי תרצי לדעת את הפרטים על החתונה הכי מדוברת של השנה. אז מלבד לברבור החמודה, כדאי שגם צלמי הפפראצי יפתחו את היומנים וירשמו את התאריך והמקום של האירוע הנוצץ, שעתיד לכלול לא מעט חברים מתעשיית הבידור.

אם אתם נמנים על החברים של מר ברוך וגברת יוסף, ואם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון, כדאי שתשריינו לעצמכם את התאריך 21 בדצמבר (21.12 ושום מילה על משחקי המספרים). ממש עוד חודש וקצת, ציון ויאנה ישבעו אמונים האחד לשנייה וינשאו כדת משה וישראל.


רוצים עוד רכילות?
אחרי הישבן: קים קרדשיאן באמת חושפת הכל
אלדד גל-עד וקארין זלאיט מצאו דירה
נטלי דדון, רואים לך את התחתונים

ציון ברוך, יאנה יוסף. ניר פקין
שיהיה במזל! ציון ברוך ויאנה יוסף/ניר פקין

אל תדאגו, בניגוד למפורסמים אחרים שהרחיקו לכת (היוש, נינט טייב), הזוג המתוק לא יצא מגבולות תל אביב, כך שאת החתונה שלהם הם יערכו במלון "דיוויד אינטרקונטיננטל". מי שנשכרה להפיק את האירוע המדובר היא מפיקת האירועים אירית רחמים.

ברוך (35) הכיר את יוסף (25) בסוף שנת 2012, לאחר שידע בעברו מערכות יחסים עם לא מעט בנות מפורסמות, בהן מיס עולם לינור אברג'יל, קארין מגריזו ואשת הסטייל ליאת אשורי. היא לעומתו, יצאה עם המנצח "האח הגדול", קותי סבג.


את הכוס בחתונה של וואלה! סלבס, בעלה שבר לה על הראש.


רכלו על האירוע של ציון ויאנה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully