וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמא עוף: גלית גוטמן VS מיכל ינאי

18.11.2014 / 0:42

שני אירועים טעימים בערב אחד והרבה אלכוהול - גרמו למפורסמים להתוודות על המנות החביבות עליהם ולהביע דעה על שילוב של אוכל עם סקס. נחשו על מה מיכל ינאי מטורפת? וואלה! סלבס מתוקה

צילום: עידו שחם, עריכה: מאיה בן ניסן

בעידן שבו כל שף הופך לכוכב בביצה, אירועי קולינריה הפכו לאיוונטים הכי שווים בביצת הבידור המקומית. לכן, וואלה! סלבס יצאה לבדוק עם המפורסמים עד כמה הם בקיאים בכל מה שקורה במטבח, או דווקא במסעדות - אבל גילתה שנקלעה, ממש במקרה, לתחרות מטוגנת בין שתי בלונדיניות מפורסמות מאוד בשואו ביזנס.

אז מה המפורסמים שאתם אוהבים מעדיפים, בישול ביתי איכותי או סתם ג'אנק פוד מנחם? בעוד שגלית גוטמן בוחרת בשתי האופציות, דנה פרידר מגלה שאין כמו אוכל של בית ואיתי תורג'מן מספר על מזון בריאות צמחוני בלבד שהוא מבשל לאנשים שהוא אוהב (ירקות בתנור וטחינה, מישהו?). לעומתם, שלום מיכאלשווילי המצחיק צורך המון מתוקים כמו גלידה ושוקולדים. בריא!


עוד סיפורי סלבס:
הדרמה בחתונת אחותה של ביונסה
בכורה: "שיר המותגים" של ניקול ראידמן
קנאה! הישראלית שתשחק עם כוכב "האנטומיה של גריי"

אירוע שרונה מרקט סלבס. עיבוד תמונה
למי יש את השניצל הטעים בעיר? גלית גוטמן מול מיכל ינאי/עיבוד תמונה

אם תהיתם מה המומחיות של האנשים שמפציעים בדרך כלל על המסך בתוך גבולות המטבח? הגיע הזמן לשלוף את הסכינים, כיוון שגם גוטמן וגם מיכל ינאי מתחרות על תואר "מאמא עוף" - זאת כיוון שלטענת כל אחת מהן, השניצל שלהן הוא הטעים ביותר בעיר. מזל שלא היו צריכות לבשל בעצמן בהשקת "שרונה מרקט" או בחגיגת שלוש השנים למסעדת "יפו תל אביב" של שף חיים כהן, שהתקיימו באותו הערב בדיוק. פו.

אחרי שנדרשו להבדיל בין חלמון לחלבון ולספר איך יזהו מה הוא פרי ומה הוא ירק - כולם גילו מה המאכל האירוטי ביותר לדעתם. תורג'י סירב לענות, דנה פרידר בחרה בפירות באופן כללי, חיים כהן הלך על צדפות וגלית גוטמן נדלקת מליצ'י. אבל מיכל ינאי? כמו שם תכנית הילדים שהנחתה בניינטיז, היא בקטע של קצפת. מלכת הילדים במיל' תמיד היתה ילדה שמטורפת, על קצפת. מתוקה.


וואלה! סלבס טבלה פעם באמבט שוקולד, רק כדי להעביר לילה אורגזמי של ליקוקים.


רכלו על המאכל האירוטי של הסלבס בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully