וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: "שיר המותגים" של ניקול ראידמן

וואלה! סלבס

17.11.2014 / 10:45

המכשפה של עמי ותמי אוהבת ילדים? לא בדיוק. אבל על מותגים, היא דווקא הרוסה. קבלו את הגברת הרעה מהאגדות, גרסת "מעושרות" - כולל החיבה המוגזמת לאופנת על. האזינו לשיר של ראידמן. וואלה! סלבס מוגלר

יח"צ - חד פעמי

נחשו מה ניקול ראידמן הכי אוהבת בעולם, כלומר אחרי הילדים שלה ומדינת ישראל? כמובן, בגדים יוקרתיים במיוחד. המעושרת עם הפה הכי גדול בארץ הקודש, אף פעם לא הסתירה את חיבתה העזה לאופנת הוט קוטור - שמגיעה מבתי האופנה הגדולים על הגלובוס. כן, כזו שלא כל אחד יכול להרשות לעצמו, אבל ניקול רוכשת בכמויות מסחריות. עכשיו, במחזמר חדש בכיכובה, היא אפילו שרה על זה בקול גדול.


עוד סיפורי סלבס:
קנאה! הישראלית שתשחק עם כוכב "האנטומיה של גריי"
אייל גולן חוגג במסיבה עם כל המפורסמים
גברת מגונדרת? כי ליהיא גרינר מתפנקת

ניקול ראידמן, סנטה קלאוס. אביב חופי
קוקו שאנל התקשרה. ניקול ראידמן/אביב חופי

הגברת ראידמן תשתתף בהפקת המחזמר החדש, "עמי ותמי - הרפתקה מתוקה", שיעלה לבמה בחג החנוכה הקרוב. שם היא תגלם, איך לא, את המכשפה הרעה. אם בעבר האישה הרעה פיתתה את התאומים שהלכו לאיבוד בעזרת בית ממתקים, אז גרסת 2014 של המכשושה שומרת על הגזרה.

ברור שהתחליף ההולם למתוק הוא פאשן. בפזמון, המעושרת (ואמא לשניים) שרה על "בגדים רכים ונוצצים, חלום של מעצבים... אבני סברובסקי במחשוף, שמלה הורסת של מוגלר". הכל, אגב, יוצג על הבמה בזמן שהורים וילדיהם יזללו סופגניות.

אז מה המכשפה בשיר המותגים של הגברת, שיום אחד תרכוש את כל כיכר המדינה, אוהבת ללבוש? פרטים אופנתיים של ג'וצי, פוצ'י ודיור, דולצ'ה וגבאנה, דה לה רנטה וכמה שמלות מעור. אה וגם בוחנת פאשן של ראלף לורן, שאנל ופנדי זה נפלא, כי "חובה להיות אני" ו"כשלובשים בגדים כאלה חייבים לתת כבוד". טוב, חייבים לשאוף גבוה כמו ראידמן וכאלה.

וואלה! סלבס חייבת לרכוש חולצה של בננה רפבליק, אבל תסתפק גם באשכול בננות למאכל.


רכלו על שיר המותגים של ניקול ראידמן בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully