וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנאה! הישראלית שתשחק עם כוכב "האנטומיה של גריי"

וואלה! סלבס

17.11.2014 / 1:29

בנות העולם ריירו על הרופא שגילם אריק דיין? כי יש ישראלית אחת, ענבר לביא, שתזכה לבלות ימים ארוכים עם 'מקסטימי'. זאת, אחרי שלוהקה לדרמה הטלוויזיונית החדשה שלו. וואלה! סלבס אדים

ענבר לביא ואריק דיין. GettyImages
החיה והיפה. אריק דיין וענבל לביא/GettyImages

ליידיז (אנד ג'נטלמן), ייתכן שגם אתם פינטזתם על בילוי של כמה שעות במחיצתו של אחת הדמויות הלוהטות שהופיעו על מסך הטלוויזיה שלכם, ד"ר מקסטימי מ"האנטומיה של גריי".

דמותו של הרופא שגרם לנשים ברחבי העולם לבייץ מהתרגשות, כבר לא משפריצה סקס אפיל בין קירות בית החולים - אבל השחקן שגילם אותו, אריק דיין, משתתף לאחרונה בסדרת דרמה שבקרוב תקבל תוספת ישראלית מפתיעה. נכון, מדובר בשחקנית ענבר לביא שתזכה להתחכך בו באושר.


עוד סיפורים נוצצים:
ג'קי אזולאי עוברת ניתוח פלסטי
פרגי מתלהבת מהכוכבת הישראלית בהוליווד
אייל גולן חוגג במסיבה עם כל הכוכבים בישראל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ענבר לביא. תלהיב במשך כמה פרקים/מערכת וואלה!, צילום מסך

לביא, שהופיעה לאחרונה על המסך האמריקני בסדרות כמו "מובטלים" ו"ילדי האנרכיה", לוהקה לאחרונה לתפקיד אורח מכובד בן שבעה פרקים, לדרמת המדע הבדיוני של מיסטר דיין החתיך - "הספינה האחרונה". התפקיד שאיתו תופיע במהלך העונה השנייה של הסדרה, הוא של קצינה ישראלית מהכוחות המיוחדים של חיל הים הצה"לי.

את הסדרה, שעוסקת בצי אמריקני שמנסה להציל את האנושות מהשמדה - אחרי שזן וירוס קטלני תקף את כדור הארץ (אמאל'ה!) - יצר במאי סרטי "הרובוטריקים" המוערך מייקל ביי. על הסט האפוקליפטי, דיין ולביא ישתפו פעולה כלוחמים מנוסים - כשהגברת הישראלית תלמד את דמותו הלוהטת לצלול ולאסוף מידע חיוני. רק שמרו על עצמכם וכאלה.

סוכניה של לביא בארץ, אירית מילר ושי גאני, אישרו את הפרטים.


וואלה! סלבס מקווה לשרוד אחרי שסוף העולם יגיע. רק היא ואוסף התיקנים שלה.


רכלו על הליהוק של ענבר לביא בהוליווד גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully