וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגי מתלהבת מהכוכבת הישראלית בהוליווד

וואלה! סלבס | צילום: AP

29.4.2013 / 0:04

כשהשחקנית ענבר לביא הגיעה למסיבת האופנה של ארמני באל.איי - היא לא ציפתה שאחת מכוכבות הפופ הגדולות בעולם תרצה לגנוב לה את השמלה. מזל שפרגי בהריון. וואלה! סלבס קנאה

ענבר לביא, השחקנית הישראלית שכבשה את המסך של רשת MTV בארצות הברית ובקרוב תופיע בתפקיד ראשי בסדרת דרמה אמריקנית חדשה, יודעת שהדרך להצלחה עוברת על שטיחים אדומים. אבל איש לא הכין אותה להפתעות שהיא עשויה לעבור בין שלל האירועים שהיא חווה בלוס אנג'לס, כולל מפגשים מיוחדים עם סופר-סטארים בינלאומיים, כשהאחרון שבהם היה עם סולנית להקת בלאק אייד פיז - פרגי.

פרגי, ג'וש דוהמל. AP
לבושה להריון. פרגי עם ג'וש דוהמל/AP

לביא ופרגי, הגיעו בסוף השבוע האחרון כל אחת בנפרד למסיבת האופנה של מעצב העל ג'ורג'יו ארמני בהוליווד. רגע אחרי שצעדה מול הצלמים לצד בעלה החתיך ג'וש דוהמל, פגשה פרגי את לביא הישראלית.

בין שאר הקשקושים והחוויות, הזמרת התלהבה מאוד מהבגד של השחקנית הישראלית, ואמרה לה שאילולא בטן ההריון הראשון שלה הציצה לפני כמה שבועות - כבר מזמן היתה גונבת ממנה את השמלה הצחורה שלבשה לאיוונט. מרגשת.

ענבר לביא. AP
בשמלה נחשקת. ענבר לביא/AP

אבל זה לא הכל, לביא פגשה באירוע גם את השחקן זוכה פרס האוסקר, שון פן, שהגיע בלוק קשוח מתמיד ואפילו זכתה להחליף מספר מילים עם ארמני בכבודו ובעצמו. מעצב העל, הבטיח לשחקנית הצעירה ביקור מקומי כשתהיה בתל אביב. הוא שמע כמה נפלא ביזראל, כך שהשטיחים האדומים כבר נשלחו לניקוי יבש.


וואלה! סלבס מתחככת בזוהר בכל יום שני בערב, אז הגברת מהבניין שממול סוזי - פותחת את הזרקור ומאירה עליה.


מיה דגן ועדי אשכנזי קורעות את העיר

זוג בעיר הגדולה: קרן פלס ונועם טור איכותיים

רכלו על ענבר לביא והפגישה עם פרגי גם בפייסבוק

שון פן. AP
גם הוא חוגג, אבל במראה קשוח. שון פן/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully