וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקשן! ענבר לביא בתפקיד ראשי בהוליווד

וואלה! סלבס

24.2.2013 / 13:09

היא כבר הופיעה בסדרה של MTV וגרפה קמפיין אופנה מקומי, אך כעת לביא הישראלית עולה שלב - ותככב בתפקיד ראשי בפיילוט לסדרה של FOX האמריקנית. וואלה! סלבס יס, יס, יס

אם עד כה לא שמעתם על הישראלית הצעירה הכי עסוקה בלוס אנג'לס, כנראה שבקרוב כבר לא תוכלו להתעלם מנוכחותה: ענבר לביא, שמבלה בשנים האחרונות בהוליווד והספיקה לככב על מסך הטלוויזיה בדרמה של MTV, לבלות עם כוכבי סרטי "דמדומים" על השטיח האדום ואפילו להצטלם לקמפיין פה ביזראל - לוהקה לתפקיד ראשי בפיילוט לסדרה חדשה של רשת FOX האמריקנית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איך אומרים הצלחה באנגלית? ענבר לביא/מערכת וואלה!, צילום מסך

לביא, אם הכל ילך לפי התוכניות, תעשה את זה לאמריקנים בסדרה "Gang Relatet", לצדו של רמון רודריגז ("המלאכיות של צ?ארלי"). שם, השניים יגלמו חבר כנופיית פשע בסן פרנסיסקו שמשתלב במשטרה ואת הבלשית הפרועה שאחראית לפיצוח פשעים. הצילומים יחלו במהלך החודש הבא, כשעל הבימוי אחראי כריס מורגן - מי שעומד מאחורי שלושה מבין סרטי סדרת "מהיר ועצבני" המצליחה.

הסדרה החדשה של השחקנית הצעירה, תשתלב בין סדרות אחרות של הרשת האמריקנית כמו "אמריקן איידול", "New Girl", "Glee" ואחרות. לוהט לפחות כמו קמפיין "העין השלישית" אליו לביא הצטלמה לא מזמן, ואף תשוב לביקור מולדת בקיץ הקרוב לטובת סיבוב שני עם רשת חנויות ההלבשה.

אירית מילר בשיתוף ניהול פלוס, המייצגים את לביא, מסרו כי "זה אכן חג שמח במיוחד והישג עצום לשחקנית ישראלית לקבל תפקיד ראשי ברשת גדולה ונחשבת כמו FOX".


רק שתדעו לכם שגם וואלה! סלבס מככבת בסרט חדש. זה שבו היא חיה.


זכאית: אילנית לוי מקבלת את הרישיון בחזרה

אקסקלוסיב: מסיבת הפורים הפרטית של הסלבס

רכלו על ענבר לביא גם בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • ענבר לביא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully