וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאו, חתולה: ענבר לביא בקמפיין אטרקטיבי במיוחד

וואלה! סלבס | צילום: יחצנים

4.2.2013 / 12:01

לאחר שנבחרה להיות הפרזנטורית החדשה של רשת חנויות ישראלית, השחקנית ההוליוודית מתייצבת לג'וב ומצטלמת לקמפיין המפתיע. כן, היתה שם גם חתולה. וואלה! סלבס יללה

אחרי שהזיעה את דרכה בחו"ל, היא עושה זאת גם ביזראל הקטנה: ענבר לביא, השחקנית שמככבת על מסך הטלוויזיה בערוץ MTV, נבחרה להיות הפרזנטורית של רשת חנויות ההלבשה, "העין השלישית". בגלל עובדה זו, התעטפה מובילת הקמפיין בכמה מהדגמים החדשים של החברה - והותירה אחריה סט תמונות עשיר. שם, היא פגשה חתולה היפראקטיבית שהצטרפה ליום הצילומים. היום, היא צפויה להמריא חזרה ללוס אנג'לס. ביוש, בינתיים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בהוליווד אתן חטובות יותר. לביא וחברתה/מערכת וואלה!, צילום מסך

במהלך הצילומים האינטנסיביים, פרצה לסט חתולה ג'ינג'ית מנומרת, פרוותית וביתית, שהסעירה את האחראים לפרויקט. לביא, מאמא תרזה, החליטה שלא לגרש את החיה הסוררת - וכפי שניתן לראות, צירפה אותה לכמה מהצילומים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לוס אנג'לס מחכה לה/מערכת וואלה!, צילום מסך

השחקנית הצעירה שהצטלמה לפני זמן מה למגזין הידוע "NYLON", בו גם התראיינה לכתבת וידיאו בה סיפרה על משמעות שמה העברי, נבחרה להוביל את הקמפיין בזכות בזכות המיקס המשובח הייחודי לה: מראה ארצישראלי וגלאם הוליוודי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אך גם ישראל הקטנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כזכור, לביא, שמיוצגת ב"ניהול פלוס", טסה במיוחד מעיר המלאכים על מנת שתוכל להיכנס לנעליה של הפרזנטורית הקודמת, הזמרת דנה עדיני, שהצטלמה לקמפיין בעונה שעברה.

הסוכנת האישית של לביא, אירית מילר, מסרה כי השחקנית הגיעה לארץ במיוחד לצילומי הקמפיין, והבטיחה גיחה נוספת בחודשים הקרובים. נו, יופי.


וואלה! סלבס מצטלמת עם חתולות בכל פעם שהיא נכנסת לקרב יללות.


הכוכבת הישראלית של MTV מתפשטת

ענבר לביא מועמדת לתפקיד ראשי בסדרה הוליוודית

  • עוד באותו נושא:
  • ענבר לביא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully