וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקמפיין הישראלי של כוכבת MTV

וואלה! סלבס

24.1.2013 / 2:03

היא כבשה את המסך של רשת הטלוויזיה האמריקנית, הפתיעה על השטיח האדום וכעת - מתפנה להלהיב גם את החברים בישראל. היכונו לקמפיין הסקסי של ענבר לביא. וואלה! סלבס מתאים לה

טוב, זה היה רק עניין של זמן עד שענבר לביא, אחת הישראליות הצעירות הכי מוכרות בהוליווד, תפציע גם בקמפיין מקומי כאן ביזראל הקטנה. השחקנית שמככבת על מסך הטלוויזיה בסדרה של MTV, נבחרה להיות הפרזנטורית של רשת חנויות ההלבשה "העין השלישית", שעבורה תצטלם בשלל פוזות מרשימות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקרוב גם בבגדי וינטג'. ענבר לביא/מערכת וואלה!, צילום מסך

לביא, שהצטלמה לא מזמן למגזין הלייף סטייל הנחשב "NYLON", שגם הכין עליה כתבת וידאו מיוחדת שבה סיפרה על משמעות שמה העברי ועל החטאים הקטנים שלה באופנה, נבחרה להוביל את קמפיין חנויות הביגוד המוכרות בעיקר בזכות המראה הישראלי שלה, הגלאם ההוליוודי שהיא מביאה וסגנון הבוהו-שיק שמאפיין אותה.

בשבוע הבא, תטוס השחקנית במיוחד מעיר המלאכים ועד לישראל עבור הצילומים, שבהם תחליף את הזמרת דנה עדיני שהצטלמה לקמפיין בעונה הקודמת. טוב, לפעמים אפשר רק להשתדרג, לא?


עכשיו אפשר לגלות שגם וואלה! סלבס עברה את האודישנים ותצטלם בקרוב לתפקיד הפרזנטורית של תוכנת ריטוש התמונות פוטושופ. היא תמיד תגלם את תפקיד ה"לפני".


הופה: הנה ענבר לביא מתפשטת

שמחים שבחרו בלביא? רכלו על זה גם בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
והנה הכוכבת באתר המגזין NYLON. במרכז: ענבר לביא/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ענבר לביא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully