וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורח חוזר: וויל איי.אם מבלה בישראל

וואלה! סלבס

3.11.2014 / 0:00

נחשו מי חזר לביקור נוסף בישראל? כוכב להקת הבלאק אייד פיז, וויל איי.אם, נחת אמש בארץ הקודש לכמה ימים של ביזנס שהתחילו בפלז'ר - במסיבה סוערת בתל אביב. וואלה! סלבס בום בום פאו

וויל איי.אם. אור גפן,
וולקאם באק. וויל איי.אם/אור גפן

סוכני נדל"ן תל אביביים, יתכן שבקרוב מאוד תתבקשו למצוא דירה מקומית לאחד מכוכבי המוזיקה הגדולים בעולם - סולן להקת הבלאק אייד פיז, הלא הוא וויל איי.אם. המוזיקאי והמפיק האמריקני, שעבד עם כמה מהאמנים הלוהטים על הגלובוס, נחת אמש (א') לביקור בישראל כבר בפעם השנייה השנה, כך שאפשר לקבוע שהאדון על הפטיפון מחבב את ארץ הקודש. מאוד.


עוד סיפורים נוצצים:
סיבוב שני: אביב גפן עונה לדודו אהרון
דאבל דייט: גלית גוטמן והאקס מתאחדים
הוליווד חוגגת: ביונסה וקים קרדשיאן מתחפשות ומתפשטות!

וויל איי.אם. אור גפן,
תעשה חיים. וויל איי.אם בפעם הקודמת בארץ/אור גפן

לוואלה! סלבס נודע כי האיש שהרקיד את בריטני ספירס וג'סטין ביבר, נחת אתמול אחר הצהריים בישראל וישהה כאן במשך כמה ימים. בעבר, הוא בילה בארץ פעמיים עם הבלאק אייד פיז ואף הגיע לפני מספר חודשים לתקלט סולו בחתונת בתו של ארקדי גאידמק. עם זאת, סיבת הגעתו הפעם היא ביקור עסקי, שבמהלכו איי.אם צפוי לקדם את מותג שעונים שלו בשוק המקומי, כך שכל מעריציו של אשף להיטי החתונות, יוכלו לבחון מה השעה ממש כפי שהוא עושה.

אבל אין ביזנס בלי פלז'ר, כיוון שרגע אחרי שהגיע לתל אביב, מיסטר וויל איי.אם (39) זלל ארוחת ערב במסעדה נחשבת - ומשם המשיך לבילוי לילי. סוער? לפחות כמו מסיבת יום ההולדת של בר רפאלי, שאליה הגיע רגע אחרי הנחיתה בישראל בחודש מאי האחרון.


וואלה! סלבס מברכת כל מפורסם אינטרנשיונל שמבקר בארץ ותוהה, מתי לעזאזל דאפי דאק סוף כל סוף יבקר כאן. זו לא עונת הנדידה?

רכלו על האורח הבינלאומי גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully