וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויל איי.אם מספר: "באתי לבלות בישראל"

1.6.2014 / 10:33

רגע אחרי שהפתיע את רפאלי במסיבת יום ההולדת הנוצצת, כוכב הבלאק אייד פיז מסביר בראיון בלעדי לכבוד מה הגיע לארץ הקודש. וגם: מה הקשר בינו לבין הטופמודל? וואלה! סלבס אינטרנשיונל

צילום: יוסי ציפריס, עריכה: רן צימט

בין המוני המברכים והחוגגים שנהרו אמש (ש') לחגוג להוד ברבריותה את יום ההולדת ה-29, היה גם המפיק הבינלאומי וויל איי.אם, שהגיע לביקור פרטי בן מספר ימים בישראל ועל הדרך הגיע לאחל לבר רפאלי מזל טוב באופן אישי. רגע אחרי שסיים להצטלם עם שלל החוגגים במסיבת הבריכה הכי נוצצת בארץ, קפצה עליו וואלה! סלבס לראיון בלעדי.

האורח הבינלאומי שעורר התלהבות בקרב האורחים הישראלים במסיבה, לא גילה גינונים של דיווה. למרות שיצא חמוש במספר מאבטחים שנשכרו לשמור עליו ויחד עם החברים הישראלים, הסכים לענות לשאלות. מיסטר פיז סיפר שהוא אוהב את יזראל והגיע ליהנות.

וויל איי.אם. אור גפן,
תודה שבאת! וויל איי.אם בבית רפאלי/אור גפן
וויל איי.אם. אור גפן,
"רגע, מיכאלה, מי אלה?". וויל עם מיכאלה ברקו/אור גפן

אם תהיתם מה הקשר בין האיש שאחראי לכמה מהלהיטים הגדולים של השנים האחרונות לרפאלי, מיסטר פיז סיפר שאת הדוגמנית הישראלית הכי מפורסמת בעולם הוא מכיר כבר ארבע שנים.

כוכב להקת בלאק אייד פיז הגיע לישראל לביקור פרטי קצרצר, בו הוא יבלה יחד עם איש העסקים המקומי רון צוקרמן, חבר טוב של מיסטר איי.אם ושל אשתו של צוקרמן, הדוגמנית מיכאלה ברקו. הגיחה תסתיים מחר, כך שאם גם אתם פינטזתם על דואט מוזיקלי בין וויל למארינה מקסימליאן או עומר אדם, תנוחו, כי וויל סיפר שמטרת הביקור שלו היא הנאה בלבד ולא עבודה.


וואלה! סלבס עדיין לא סולחת לוויל איי.אם על מה שעשה לבריטני ספירס.


רכלו על הביקור של וויל איי.אם בפייסבוק

וויל איי.אם. אור גפן,
פיס אנד לאב. וויל איי.אם בהוד השרון/אור גפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully