וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב הבלאק אייד פיז מבלה בישראל

וואלה! סלבס | צילום: אור גפן

31.5.2014 / 19:00

המפיק וסולן אחת הלהקות המצליחות בעולם, וויל איי.אם, נחת בארץ הקודש לטובת ביקור פרטי בן כמה ימים בישראל. היום הוא כבר קפץ לחגיגת יום הולדת מתוקשרת. וואלה! סלבס בירת'דיי

וויל איי.אם. אור גפן,
וולקאם. וויל איי.אם/אור גפן

ג'סטין, מי? וואלה! סלבס עוד לא נחה מביקורו של מיסטר טימברלייק בארץ - וכבר גילתה על אורח בינלאומי אחר שמבלה בימים אלה בישראל. הפעם, מדובר באורח חוזר, בשם וויל איי.אם, שאתם כנראה מכירים בתור סולן להקת הבלאק אייד פיז ואחד ממפיקי המוזיקה העסוקים בעולם (או זה שגרם לבריטני ספירס לשמוח ולרקוד עם ה"בריטני ביץ'"). וולקאם, מיסטר פיז.

בשקט מוחלט, וויל איי.אם הגיע השבוע לישראל לביקור פרטי בן כמה ימים, שבו יבלה יחד עם איש עסקים המקומי רון צוקרמן, שהוא חבר קרוב של מיסטר פיז. יחד עם האורח המוזיקלי החשוב מחו"ל, תבלה דוגמנית העבר הבלונדינית מיכאלה ברקו, שהיא רעייתו של צוקרמן וכמובן - שלל מאבטחים אישיים.

עוד מפורסמים:
דלישס: ג'סיקה בייל זוללת בתל אביב
מתיחת פנים: איך השתנתה ג’סיקה סימפסון?
שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על קיילי מינוג

וויל איי.אם. אור גפן,
וויל איי.אם/אור גפן

באופן לא מפתיע בכלל, וויל איי.אם הגיע יחד עם מוזמנים נוצצים אחרים למסיבת יום ההולדת השנתית של הישראלית הכי בינלאומית - בר רפאלי. כך שכמו עוד כמה נוצצים מקומיים, גם הוא מבלה את שעות אחר הצהריים היום (ש') בהילולה שמתרחשת בבית משפחת רפאלי שבהוד השרון, משמח את הטופמודל שהוא כנראה מכיר כמה שנים. היי, ייתכן שזה קשור לעובדה שבדיוק השבוע הוא שחרר שיר בשם "It's My Birthday".

אגב, זו לא הפעם הראשונה של הראפר בארץ, כיוון שהוא בילה ביזראל עם הלהקה כבר פעמיים, שבהן גם הופיעו מול קהל מקומי בשנים 2006 וכן ב-2007.


וואלה! סלבס חוגגת את יום ההולדת שלה רק עם אושיות מקומיות כמו מירי אלוני.


רכלו על הביקור של וויל איי.אם בפייסבוק

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully