וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיבוב שני: אביב גפן עונה לדודו אהרון

וואלה! סלבס

2.11.2014 / 17:11

קרב הענקים התרחש אמש בפריים טיים וברשתות החברתיות בחסות אהרון את גפן? כעת, המלחמה עולה שלב עם הרוקר שהגיב לזמיר בתמונה לעגנית שפרסם ברשת. וואלה! סלבס גן ילדים

יח"צ - חד פעמי

אם חשבתם שאביב גפן יאפשר לדודו אהרון לומר את המילה האחרונה בקרב העקיצות של השניים - טעות בידכם. מתברר שהסכסוך המתוקשר בין השניים לא רוצה להיגמר ולגפן יש עוד טיפת שמן להוסיף למדורה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אולי די? גפן ואהרון/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני מספר שעות החליט גפן להגיב לדברים דכתב אהרון בעמוד הפייסבוק שלו, זאת אחרי שהמנטור פתח את הפה בשידור חי ב"דה וייס". הרוקסטאר ביקר את היצירה של אהרון כ"מזעזעת", זכה לתגובה קשה מהמסלסל וכעת, פרסם ברשתות החברתיות את התשובה שלו לדבריו של אהרון - בדרכו היחודית.


רוצים עוד חדשות חמות?
דאבל דייט: גלית גוטמן והאקס מתאחדים
קאמבק: פאולינה אלברשטיין מאוהבת באקס שלה
הוליווד חוגגת האלווין: ביונסה וקים קרדשיאן מתחפשות ומתפשטות!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התמונה המדוברת מתוך הקליפ של גפן/מערכת וואלה!, צילום מסך

גפן פרסם צילום מתוך הקליפ לשירו "בוכה על הקבר" (מהאלבום "עכשיו מעונן" שיצא לפני 21 שנים, כאשר אביב עוד היה רוקר בועט). בתמונה נראית אמו נורית שוכבת לצדו, ומעליהם הכיתוב: "כי בלעדייך זה קשה כל כך יא אמא", משפט שלקוח מתוך שירו של אהרון "אמא יקרה". זאת, תוך כדי שהוא מגחיך את המילים.

הסכסכוך החל אמש כאשר גפן העביר ביקורת על ביצוע של אחד המתמודדים בתוכנית לשירו של אהרון "אמא יקרה" וקרא לשיר "רדוד" וציין כמה "המילים מזעזעות".מה.

עוד באותו נושא

דודו אהרון VS אביב גפן: "כנראה שמעולם לא הרגשת אהבה"

לכתבה המלאה
סטטוס של דודו אהרון. פייסבוק, צילום מסך
הסטטוס של דודו אהרון מאמש/צילום מסך, פייסבוק

אהרון לא נשאר חייב ופרסם סטטוס בפייסבוק האישי שלו בו השתלח בזמר. "אביב גפן לידיעתך השיר 'אמא יקרה' נכתב כתוצאה מאמא שמעניקה לי ולאחיותי את כל הרגש, החום ואהבה שיש בעולם...", כתב, "כנראה שאת הרגש הזה לעולם לא הרגשת ולכן היתה לך ביקורת על מילות השיר. לשיר יש 10 מיליון צפיות ביוטיוב, לך בכל הקריירה אין אפילו חצי מזה ". מה הלאה? והאם זהו סופו של הויכוח העיקש? ימים יגידו.


וואלה! סלבס מבכה את לכתו של עכברוש המחמד שלה "פינקי".


רכלו על הסכסוך, והאם הוא יגמר אי פעם, בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully