וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו אהרון VS אביב גפן: "כנראה שמעולם לא הרגשת אהבה"

וואלה! סלבס

2.11.2014 / 0:07

אחרי שהסתכסך עם כל העולם, הרוקר מצא מטרה חדשה - דודו אהרון, כשתקף את שירו בשידור חי וקרא לו "מביך". המסלסל לא נשאר חייב ונכנס באביב גפן בסטטוס אישי. וואלה! סלבס שולפת ציפורניים

צילום מסך

סכסוך חדש בזירת המוזיקה הישראלית: בצד אחד דודו אהרון ובצד השני של הזירה אביב גפן. מופתעים? גם וואלה! סלבס כבר לא מתרגשת מהסכסוכים של "הילד הרע של עולם המוזיקה" המקומית, שמדי פעם משתלח בזמר המזרחי ובטקסטים שלו, בפריים טיים מול עם ישראל.

הקרב הטרי התרחש אמש (ש') בזמן שידור תוכנית הריאליטי "דה וויס", שם גפן משמש כמנטור. אחרי כל ביצוע שיר מתפנים המנטורים לחוות את דעתם על הלהיט - וכך היה גם במקרה של המתמודד אלקנה מרציאנו (מהנבחרת של שרית חדד), שביצע את השיר "אמא יקרה" של אהרון - שבמקרה גם כתב והלחין אותו.


רוצים עוד חדשות חמות?
אאוץ'! החזייה של בר רפאלי דוקרת
עדן הראל ועודד מנשה הורים לבת נוספת
ידידיה ויטל חושף מתי הוא אוהב לישון בעירום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי צודק? אביב גפן מול דודו אהרון/מערכת וואלה!, צילום מסך

רגע אחרי ביצוע השיר, גפן הבהיר את חוסר שביעות רצונו מהיצירה של הזמיר, שזכתה להצלחה ענקית בתחנות הרדיו בישראל. זאת, תוך כדי שהוא מציין שהמילים "מזעזעות" בעיניו ו"רדודות" ו"כיוצר ישראלי המילים מביכות אותי". כל זה בשידור חי, כן?

אך פה לא נגמר הסיפור. כמספר רגעים אחרי ההשתלחות הפומבית של גפן, אהרון תקף את המנטור בעל הפה הגדול בסטטוס שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו. "אביב גפן לידיעתך השיר 'אמא יקרה' נכתב כתוצאה מאמא שמעניקה לי ולאחיותי את כל הרגש, החום ואהבה שיש בעולם ...כנראה שאת הרגש הזה לעולם לא הרגשת ולכן היתה לך ביקורת על מילות השיר ". אאוץ'.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
סטטוס של דודו אהרון. פייסבוק, צילום מסך
הסטטוס של אהרון בפייסבוק/צילום מסך, פייסבוק

אהרון המשיך וניצל את המומנטום - כאשר הזמין את גפן להופעה הקרובה שלו. שם, לדבריו, הוא מוזמן לעמוד איתו על הבמה בעת ביצוע השיר מול אלפי האנשים. "תוכל לחוות ולראות כמה רגש ועומק יש בשיר הזה (שזיכה אותי גם בפרס מלחין השנה של אקו"ם). הגיע הזמן שגם אתה תרגיש מה זה חום ואהבה אמיתית של קהל שמבין בטקסטים לחנים ורגש", כתב הזמיר.

רק כדי לסובב את הסכין עוד טיפה, סיים אהרון את הסטטוס בהערה אחרונה : "לשיר "אמא יקרה" יש 10 מיליון צפיות ביוטיוב, לך בכל הקריירה אין אפילו חצי מזה ". כואב!


וואלה! סלבס שולפת ציפורניים בכל פעם שמזכירים את אמא שלה. היא מניקורסיטית.

רכלו על הסכסוך של אביב גפן ודודו אהרון בפייסבוק

מי צודק? החליטו בעצמכם - "אמא יקרה" של דודו אהרון:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully