וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדן הראל ועודד מנשה הורים לבת נוספת

וואלה! סלבס

1.11.2014 / 21:45

שלחו זר פרחים לצמד המגישים מרובי הילדים (טפו, טפו): עדן הראל ילדה אתמול את בתה השנייה המשותפת עם מלך הילדים במיל' עודד מנשה, אחות קטנה לארבעת ילדיהם. וואלה! סלבס חמסה

עדן הראל, עודד מנשה. ניר פקין
חמסה וחמישה. עודד משנה ועדן הראל הריוניים/ניר פקין

אם אומרים ש"פעם שלישית גלידה", אז פעם חמישית היא ללא ספק בלי עין הרע. רק תשאלו את צמד המגישים עודד מנשה ועדן הראל, שהביאו אתמול (ו') את בתם השנייה לעולם. הבייבי החדשה לבית משפחת מנשה המתרחבת, היא אחות קטנה לארבעת ילדיהם הבוגרים יותר של עודדן - נועם, אוריה, ישי - ואביגיל הקטנה, שנולדה לפני כשנה וחצי.


עוד סיפורים נוצצים:
אאוץ'! החזייה של בר רפאלי דוקרת
ידידיה ויטל חושף מתי הוא אוהב לישון בעירום
על הסכין: השינוים הגדולים של הכוכבים בחו"ל

עדן הראל ועודד מנשה. ניר פקין
עוד אחת לאוסף. שבט מנשה - הראל/ניר פקין

מי שנחשב בעבר למלך של ערוץ הילדים ומלכת MTV במיל', הודיעו על כך שהם מצפים לחבר נוסף במשפחתם בחודש מאי האחרון, במהלך שידור חי של תכנית הבוקר שהנחו בערוץ 10. זה היה ההיריון הרביעי המשותף לשניים, זאת מלבד הריונה של הראל (38) עם בנה הבכור נועם - שהוא תוצר של נישואיה הקודמים של המנחה. הכי פרו ורבו מצדם.

רגע אחר כך, מנשה בן ה-45 חשף בתכנית של וואלה! כי הם מצפים לבת קטנה ונהדרת, שתסייע לשוויון המינים בבית שבו הם חיים ברמת השרון. אתמול כאמור, בשעה 7:00 בבוקר, אחרי סשן שאיפות ונשיפות בבית היולדות לניאדו - נולדה הבת בלידה טבעית. ארבע שעות אחר כך, המשפחה כבר יצאה עם התוספת החדשה לביתם (!), בריאים, שלמים ומאושרים. מזל טוב.


וואלה! סלבס רוצה לפחות 9 ילדים, כדי להשלים מניין לקבוצת כדורגל פרטית. כלומר, בתקווה שהגבר יסכים להיות איתה לא יברח עד אז.


אחלו לעדן ועודד קונגרג'וליישזנז בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully