וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוגר מאמא: ניקול ראידמן ילדה בן

וואלה! סלבס

11.10.2014 / 11:04

אחלו מזל טוב למעושרת עם הפה הגדול, ניקול ראידמן, שאחרי תשעה חודשי הריון - הביאה לעולם בן קטנטן משותף עם האוליגרך שלה. את המתנות עדיף שהיא תקנה. וואלה! סלבס ספסיבה

ניקול ראידמן. ניר פקין
אמא לשניים! ניקול ראידמן/ניר פקין

פוזדרה בליאם, ניקול ראידמן! המעושרת עם הפה הגדול - שיום אחד כנראה תרכוש את כיכר המדינה, נכנסה אמש (שישי) לחדר הלידה והרחיבה את המשפחה הנוצצת שלה בתוספת חדשה. ראידמן, ילדה בן משותף עם האוליגרך מיכאל צ'רנוי, שהוא אח לבתם הבכורה, מישל בת הארבע. כמה גלאם.

הלידה המרגשת התרחשה בבית חולים בתל אביב,למי שהיה ספק, ראידמן האמיצה ילדה את בנה בלידה טבעית (!) ללא אפידורל (!), במשקל של 4.26 קילוגרם. לביאה.

בפוסט מרגש שכתבה שעות אחרי הלידה הודתה ראדימן בת ה-28 לאהובה צ'רנוי ולבתם מישל על התמיכה לאורך כל חודשי ההריון, שנמשך יותר מ-40 שבועות.


עוד סיפורי סלבס:
מי הולך על המחשוף של קרן פלס?
רני רהב: "רדפתי אחרי אשתי 6 שנים"
הרשימה: דנה אינטרנשיונל מג'נונה

ניקול ראידמן. אינסטגרם, צילום מסך
קודם כל אמא. ניקול ראידמן עם בטן ההריון/צילום מסך, אינסטגרם

הבייבי השני המשותף של ראידמן וצ'רנוי, עליו גילתה לכם וואלה! סלבס כמובן, הגיח לעולם על ידי אותו הרופא שיילד את מישל לפני ארבע שנים , גם לו חלקה ראידמן שבחים ותודות ולכל צוות בית החולים שעזר לראידמן ללדת לדבריה עם "אנרגיות טובות".

מדובר בילד השני של המעושרת עם האוליגרך (שמבוגר מראידמן בלא פחות מ-33 שנים). הזוג, שחי באחוזה בהרצליה מנהל מערכת יחסים אוהבת מאז שנת 2008, חלקה אף תועדה (באופן מעורפל) במסגרת הדוקו-ריאליטי שגילה את ניקול לעולם. מאז, מיס ראידמן כבר הספיקה להביא את נשות האלפיון העליון לשופינג בחנות הפרטית שלה ולהשיק בושם על שמה, באירוע שכלל את כל היפים הנוצצים בארץ. כעת, כנראה שתשקיע את מירב האנרגיה שלה בילדים.

וואלה! סלבס חולמת להיוולד מחדש בתור הבת של מושיק, הבעלים של המכולת. זה אומר אוכל בחינם!


אחלו לניקול ראידמן מזל טוב גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully