וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: דנה אינטרנשיונל מג'נונה

10.10.2014 / 2:51

בין הלידה של אשטון ומילה, נורת' ווסט שנשכחה במלון לסולחה של נינט עם הפפראצי ופליטת הפה של יונית לוי - הפרשה שהסעירה את כולם שייכת לדיווה הבלתי מעורערת. כל האירועים שעשו לכם את השבוע. וואלה! סלבס רושמת

AP

חג סוכות בפתח, ורגע לפני שאתם חוגגים עם שלומית, קבלו עוד רשימה של האירועים הכי מעניינים הכי שווים וכמובן הכי שערורייתיים.

את המצעד השבוע פותחים הזוג ההוליוודי הכי דביק בביצה, שעוד לא הספיקו להשתחרר מבית החולים וכבר שיחררו לאוויר העולם תמונה של הבת המתוקה שלהם. לכל מפורסמי ארצנו: קחו שיעור באיך להוריד צלמי פפראצי מהגב שלכם מהזוג הכי דביק של הוליווד- אשטון קוצ'ר ומילה קוניס, שהחליטו שבמקום שצלמי הפפראצי ירדפו אחריהם בשביל להשיג עוד פריים של התינוקת החדשה שלהם, הם מפרסמים תמונה של הבובה הקטנה, פלאס משחק משעשע לגולשים – נחשו מי התינוקת. התשובה היתה קלה, מאחר והתינוקת של הזוג המאושר היתה עטופה בשמיכת בית החולים בה הם שהו.

למקום הרביעי מגיעה עוד אמא טרייה, אלא שבמקרה שלה – עדיף שאף אחד לא ילמד ממנה שיעור בהורות טובה. קים קרדשיאן בתצוגה של ג'יבנשי, קים קרדשיאן מסתובבת בחנויות בפריז, קים קרדשיאן עושה צ'ק אאוט ממלון יוקרתי, קים קרדישאן חוזרת למלון שוב והפעם יוצאת עם פרט שולי בדמות התינוקת שלה! OMG – קים פאקינג קרדישאן שכחה את נורת' ווסט במלון?! אם שואלים את האמא הגאה, לא היה ולא נברא. לעומת זאת, התמונות שפורסמו מציירות תמונה אחרת לגמרי. מעניין מה קניה ווסט היה אומר על זה.

דנה אינטרנשיונל. AP
מי העז להתעסק עם דנה אינטרנשיונל?/AP

במקום השלישי, נמצאת לה עוד אמא טרייה, שכנראה ההורות גרמה לה לשחרר קצת את החבלים שהיו עד לאחרונה הדוקים, שלא לומר הדוקים מאוד. החלום של וואלה! סלבס הוא לתפוס את הגברת יונית לוי ברגעים הפרטיים, אותם רגעים שהיא חושבת שאף אחד לא רואה. רגע מכונן שכזה קרה כשהעולם כולו צפה בנאום של בנימין נתניהו באו"ם. לוי, שהיתה באולפן וחשבה שהמצלמות מכובות והמיקרופונים כבויים, פלטה משפט, שסביר להניח שהיא מצטערת עליו עד היום.

אל המקום השני, ועדיין בסימן אמהות – מגיעה המלכה האם נינט טייב, שכנראה ההורמונים הפכו אותה לאדם סלחני. או שזה היה בכלל בהשפעת יום הכיפורים. "כוס אמא של הצלמים" – זוכרים את המשפט הזה שיצא מפיה של הרוקרית הכי מאמי בישראל וגרם לרעידת אדמה בתעשיית הבידור המקומית? אז זהו, שעכשיו נינט כבר לא ממש שונאת את הצלמים. להפך, כשצלם הפפראצי של וואלה! סלבס הגיע לבקש ממנה סליחה ולהגיש לה זר פרחים כאות לסולחה, טייב המתוקה חייכה אליו ואמרה לו שהכל בסדר. סוף טוב הכל טוב.

וכמובן במקום הראשון, נמצאת דיווה אחרת שלא ממש מתכוונת להתנצל בפני צלמי הפפראצי, יותר מזה, לידה המילים של טייב נשמעות כמו ברכה טובה. זה לא סוד שאם יש מישהי בתעשייה שלא כדאי להתעסק איתה, או להיכנס לפה שלה זו הדיווה דנה אינטרנשיונל. לא פעם, האמירות שלה הפכו לסלוגן. אלא שיש כאלו שלא לומדים מטעויות של אחרים. אחד כזה הוא צלם הפפראצי ברק פכטר שהגיע לצלם את הדיווה ושאל אותה אם היא צריכה לבקש סליחה ממישהו. דנה, שכנראה לא אהבה את נוכחות הצלם, שלפה את הסלולרי שלה ותיעדה את הצלם תוך שהיא מקללת אותו ומאחלת לו איחולים לבביים בלשון המעטה. הסרטון כמובן הגיע לידיה של וואלה! סלבס הישר מהטלפון של הדיווש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully