וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ניקול ראידמן מלבישה את ריטה

עמית גולדברג

28.10.2013 / 0:02

בעולם שכולו פאשן, ריטה וניקול לחלוטין מתחברות. זאת בדיוק הסיבה, שהן הפכו לכמעט BFF בסוף השבוע האחרון. ראידמן הסבירה: "יש לנו חיבור רגשי". וואלה! סלבס גירל פאוור

צילום: יוסי ציפקיס, עריכה: רן צימט

לפחות בתקופה הקרובה, אף אחת מהבנות (יחד או בצוותא) לא תופיע בתחרות האירוויזיון - אך זה לא אומר שריטה וניקול ראידמן לא יפתיעו בשיתוף פעולה נשי ועסיסי. אם הן לא ישירו יחד, איך זה יעבוד? ובכן, עולם האופנה הוא זה שחיבר בין צמד הבנות, ועכשיו הן מוכנות לדבר על כך בפתיחות. לפחות המעושרת מוכנה. צפו בקטע.

ניקול ראדימן, ריטה. יוסי ציפקיס
חברות! ריטה וניקול ראידמן/יוסי ציפקיס

לאירוע "TLV Fashion Night", שנערך בסוף השבוע האחרון - הגיעה גם ראידמן, בליווי מיס "הכוכב הבא". מתברר שהמעושרת עם הפה הגדול עוזרת לזמרת לעמוד בתנאים הקשים של עולם האופנה ומסייעת לה בסטיילינג. "ריטה הורסת", אמרה ניקול בגאווה לוואלה! סלבס, "דקיקה על עקבים, רזה, מהממת. ככה צריכה להיראות אישה ששומרת על עצמה".

בזמן שריטה הנבוכה החליפה צבעים, כפי שהבחינה חברתה, ניקול הסיבה שעל אף הזוגיות המוצלחת, גם ביניהן ישנן חילוקי דעות. "אני אוהבת אותה יותר סקסית", הסבירה, "אנחנו רבות על צניעות. לא כל מה שנוח הוא יפה. לפעמים צריך לסבול". לבסוף, גם הדיווה שיבחה את הפרטנרית, והודתה - "אני מאוהבת במראה של ניקול, יש לה את הפנים הכי יפות בעולם".


גם לוואלה! סלבס יש חברה אחת מאוד טובה. קוראים לה ציפה והיא עדיין מרבה לבלות ב"גינת ההפתעות".


פאשן, בייבי: המפורסמים חוגגים בכיכר המדינה

אחרי הפרידה: אורלנדו בלום ומירנדה קר נתפסו יחד

הסטייל של ניקול תפור על ריטה? רכלו על כך בפייסבוק

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully