וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האח הגדול": ההפתעה המרגשת של אחי נתן

וואלה! סלבס

12.8.2014 / 15:19

המתמודד הכי עדין של "האח הגדול" יזכה לביקור מרגש במיוחד - כאשר לתוך הבית תיכנס מישהי שמכירה אותו שנים רבות. לא מדובר באמא של אחי, אלא בחברה אחרת לגמרי. וואלה! סלבס איחוד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקרוב תחייך, כנראה. אחי נתן ב"האח הגדול"/מערכת וואלה!, צילום מסך

חשבו על עצמכם סגורים בבית מלא במצלמות במשך חודשים ארוכים, עם כמה אנשים בודדים בלבד שמארחים לכם חברה - לא הייתם משתגעים? זה בדיוק המקרה של דיירי "האח הגדול", שמנותקים מבני משפחותיהם כבר תקופה ממושכת והיו משלמים עבור כל פיסת מידע על מה שמתחולל איתם מחוץ לאולפן. אבל דייר אחד ומיוחד, יזכה בקרוב מאוד לחיבוק חם מחברה מהבית (לא זה של "האח"!) - אחי נתן, שיזכה לפגוש אורחת מיוחדת. מרגש.


עוד סיפורי סלבס:
”האח הגדול”: משפחות הדיירים מודאגות מהמצב
בהצדעה: בר רפאלי מבקרת חיילים פצועים
ההסבה המקצועית של אורטל גושן המלכה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הב, הב, אחי. טופי נתן עם אחותו של אחי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם בעונה השישית של הריאליטי, אחי הוגדר כמתמודד שלוקח את הכל ללב - אין סיכוי שהוא ישכח את המחווה המרגשת שתכננה לו הפקת התכנית. לא מדובר בביקור בזק של אהובו מהבית, אנה בול ואפילו לא בד"ש מסוכת המציל בבריכה שבה עבד. כשלושה חודשים אחרי שנכנס לבית, נתן יזכה לבחון מקרוב את הכלבה שלו, טופי, זו שעליה הוא לא מפסיק לפטפט עם המתמודדים השונים.

אחי בן ה-25, יזכה לטייל עם כלבתו השובבה מקריית שמונה בחצר של בית "האח הגדול", במסגרת משימת "גן עדן וגיהינום". כן, זו שבמהלכה חלק מהמתמודדים זוכים לצ'ופר וחלקם האחר לסוג-של-סבל. טופי, תגיע לבית שבנווה אילן יחד עם אחותו של אחי, ניצן, שתמסור לו את הכלבה (פלוס חיבוק חם) לטיול סביב התפאורה - אך על פי חוקי הריאליטי לא תחליף איתו מילה. קשוחים.


וואלה! סלבס לא זכתה לביקור מיוחד משלל החתולים שלה, לכל אורך התקופה שבה בילתה בכלא.


רכלו על ההפתעה של אחי נתן ב"האח הגדול" גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully