וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיול החלומי של אורטל גושן

וואלה! סלבס

12.8.2014 / 0:04

רגע לפני שתגיע למכללה שבה תלמד איך להפוך למורה מקצועית - יוצאת "האח הגדול" הכי מלכותית, אורטל גושן, מתכננת טיול מפנק הרחק מכאן. היעד? אקזוטי במיוחד. וואלה! סלבס מתעופפת

אורטל גושן. גל-עד תקשורת,
סוואדיקה! אורטל גושן והמעריצות/גל-עד תקשורת

גם אתם תהיתם לעצמכם מה עובר על אורטל "המלכה" גושן, מאז אותו הרגע שבו יצאה (בפעם השנייה, אבל מי סופר) מבית "האח הגדול" אל חיים של השקות נוצצות? ובכן, הצעירה השמחה והתזזיתית שריגשה את צופי הריאליטי בארץ, יודעת לפנק את עצמה. לראייה, בקרוב היא תטוס לחופשה אקזוטית שכולה חופים ונופים במזרח הרחוק.


עוד סיפורים נוצצים:
מלקק ישבנים: התמונה שסיבכה את כריס בראון
הכוכבת הישראלית שבילתה עם קים קרדשיאן
רטוב: נינט טייב במגבת בלבד!

אורטל גושן. גל-עד תקשורת,
רגע, הצלצול הוא בשבילי, כן? אורטל "המלכה" גושן/גל-עד תקשורת

גושן, שהגיעה בשבוע שעבר להקרנת בכורה מיוחדת לסרט החדש "צבי הנינג'ה" בחסות פיצה האט, לא הפסיקה להצטלם עם מעריצים שונים שרק רצו בקרבה של מתמודדת הריאליטי. כתירוץ לפלאשים, סיפרה שהיא מתרגלת פוזות עבור התמונות שתצלם במהלך חופשה באיי תאילנד, שם תבלה עם חברה טובה בטיול של אחרי הצבא. הטיסה, אגב, נקבעה למועד מיוחד - רגע אחרי סיום הטיפולים הרפואיים שגושן עוברת, זאת אחרי שגילתה (יחד עם העולם) במהלך שהותה בבית המצולם כי חלתה בסרטן בבלוטת התריס.

החופשה באיים הרחוקים, יהיו פינוק מושלם עבור גושן רגע לפני שתתחיל בלימודי הוראה אינטנסיביים בשנה הקרובה. לוואלה! סלבס נודע כי בימים האחרונים, גושן קיימה פגישות בשתי מכללות ללימודי הכשרה למורים - רק כדי שתוכל להעביר את שמחת החיים שלה גם לתלמידי הכיתה שלה, כמקצוע. כן, המורה אורטל "המלכה" גושן.


וואלה! סלבס רוצה שאורטל תלמד אותה איך לענטז על הבמה. יש לה את המוב!


רכלו על אורטל גושן המלכה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully