וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגה! מדונה מצלמת את המפשעה שלה

שירות וואלה! סלבס

6.8.2014 / 16:56

אחרי שסיימה להתעסק במזרח התיכון, מלכת הפופ מתפנה למה שחשוב באמת - צילום איבר המין המפורסם שלה במהלך חופשה יחד עם החבר הצעיר. זהירות: תמונות קשות. וואלה! סלבס חוטיני

מדונה. אינסטגרם, צילום מסך
היוש, תחתונים. מדונה מתעדת את המפשעה/צילום מסך, אינסטגרם

הסכסוך הישראלי-פלסטיני נפתר ושלום עולמי שורה על הגלובוס? כי אם לא, אז למה לכל הרוחות מדונה שבה לשגרה של פאן ובלאגן, ומפרסמת תמונות של איבר המין שלה? כן, הדיווה הצליחה לייצר עוד סערה ברשת, שהפעם אינה קשורה לילדי המזרח התיכון, אלא דווקא לאיבר האינטימי שלה. אמש (ג'), פרסמה מדונה תמונה פרובוקטיבית בחשבון האינסטגרם שלה - כזו שהסעירה את המעריצים פלוס עוד כמה עוקבים תמימים. הסיבה? לא עוד לקיחת צד בסכסוך האזורי, כי אם תמונת המפשעה של מלכת הפופ שנחשפה לעיני העולם, שוב.

אסתר המלכה, שמבלה בימים אלה את חופשת יום ההולדת השנתית שלה בעיר ניס שבריביירה הצרפתית - החליטה שעם כל הכבוד לפרצופים היפים של ארבעת ילדיה המתבגרים (שעסוקים במרוצים על אופנועי ים ועישון סיגריות. לורדס, נתפסת!), הצעד המתבקש הוא לפרסם ברשת תמונה מחדר האמבטיה שלה.


עוד סיפורי סלבס?
תביעה: "מייקל ג'קסון התחתן איתי כשהייתי בן 10"
ילדה רעה: מיילי סיירוס מעודדת עישון סמים
עומר דרור ורוני דלומי מתקרבים

מדונה. אינסטגרם, צילום מסך
היוש, חבר צעיר וידיד גיי. מדונה עם טימור סטפנס/צילום מסך, אינסטגרם

הכוונה, היתה ככל הנראה להציג את מבחר השמלות ששלח לה צמד המעצבים דולצ'ה וגבאנה, לקראת חגיגות יום ההולדת שלה באמצע החודש. אך התוצאה, למרבה השמחה (או הצער, תלוי את מי שואלים), התמקדה בעיקר באיבר המין הנשי של מדונה. לא משהו שלא ראיתם בעבר, אגב.

רגע לפני שהתמונה השובבה הוסרה מחשבון האינסטגרם של מדונה (לא ברור אם בהוראתה של הזמרת או בגלל צנזורה של רשת התמונות החברתית) - מלכת הפופ הספיקה לבלות בחברת בן הזוג הצעיר שלה (בכל זאת, צעיר ממנה ב-30 שנים!), טימור סטפנס ועוד ידיד לוהט. התמונה הזו לא נמחקה. פיו.


וואלה! סלבס מצלמת את התחתונים ואז נזכרת שהיא לא לובשת כאלה. מתי היא תפנה תור לקוסמטיקאית.


רכלו על התחתונים של מדונה בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully