וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדה רעה: מיילי סיירוס מעודדת עישון סמים

שירות וואלה! סלבס

6.8.2014 / 11:50

מיליוני צעירים חושבים שעישון ג'וינט הוא מעשה מגניב? אתם יכולים להאשים את הפופסטאר המקולקלת מיילי סיירוס - שלא מפסיקה לפרגן לסמים הקלים מול העולם. וואלה! סלבס מסטולה

מיילי סיירוס. אינסטגרם, צילום מסך
תנשמו, אל תשאפו. מיילי סיירוס לוקחת לריאות/צילום מסך, אינסטגרם

השמש זורחת, הציפורים מצייצות, מיילי סיירוס שולפת עוד כמה גרמים של סמים קלים מהמחבוא, מגלגלת לסיגריה בלתי חוקית ומעשנת - ואז אפילו מצלמת הכל ומפרסמת בחשבון האינסטגרם שלה. הילדה הכי-טובה-שהפכה-להכי-רעה, פרסמה גם בשבוע האחרון כמה תמונות שלה מתרגשת בגלל חומרים שארגון אל-סם לא מרוצה מהם. אלא שהפעם, זה אפילו לא קרה באמסטרדם (שם הכל נעשה כחוק, כפי שהרשויות מתירות).


עוד סיפורי סלבס:
הו, מאמא: אוליביה ווילד שולפת שד ומצטלמת
כמו דג במים: אייל שני לוהט בספידו
עומר דרור ורוני דלומי מתקרבים

מיילי סיירוס. אינסטגרם, צילום מסך
כי העשן הוא מה שיסתיר אותך. סיירוס מפרגנת/צילום מסך, אינסטגרם

האם "האנה מונטנה" (ז"ל) לשעבר שוב מחפשת תשומת לב, או שהיא פשוט מרגילה את המעריצים - רכים וצעירים ככל שיהיו - לכך שהיא תבלה את שארית חייה כגרסה הנשית של הראפר סנופ דוג? כל זאת, בין תמונת סלפי כשהיא בעירום חלקי בין הסדינים לעוד תיעוד של קעקוע חדש על עורה. הכל כמובן, כשהיא (ככל הנראה) תחת השפעת החומרים האסורים שהיא אוהבת לשאוף ולנשוף.

אל התמונות שסיירוס מפרסמת בחשבון האינסטגרם שלה, הכוכבת הצעירה מוסיפה תיאורים משובבי נפש וסוג של מסרים אישיים לעולם - שכנראה נכתבים בשפת המסטולונים. כי למי הכיתוב " thankz burgggg" באמת אומר משהו, מלבד לאותו בורגגגגג? מרהיב.


וואלה! סלבס מתחננת: ילדים, אל תנסו את זה בבית (אלא אם קיבלתם אישור מההורים).


רכלו על הסמים של מיילי סיירוס בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully