וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדונה, אל תטיפי: הזמרת דורשת הפסקת אש, שוב

שירות וואלה! סלבס

31.7.2014 / 0:20

נראה שמלכת הפופ היא הכוכבת הגדולה בעולם שמדואגת מהמצב בישראל. אמש מדונה פרסמה תמונה עם המילה "שלום", באמצעותה קראה פעם נוספת לסייע לילדים בעזה. וואלה! סלבס מתישה

מדונה. ספלאש
הכי מעורבת, הכי לא רגועה. מדונה/ספלאש

שבוע נוסף של ירי בישראל ובעזה, עוד ציוץ של מדונה על המצב המדאיג. מאז תחילת מבצע צוק איתן, מפורסמים רבים מסביב לגלובוס הביעו את דעתם על הירי לישראל ופעולת צה"ל בעזה (חלק בעד הישראלים, חלקם נגד. היוש, פנלופה קרוז) - אך מתברר שמלכת הפופ היא גם זו שהכי מעורבת בנעשה באזור. אמש (ד'), פרסמה ברשת קריאה נוספת להפסקת אש וכן לסיוע לילדי עזה שסובלים מהמצב.


סיפורי סלבס נוספים:
בגלל הפרסומים: אורלי ויינרמן חוששת לחייה
בצל המלחמה: מדונה שוב מסתבכת ומתנצלת
כוכב הבקסטריט בויז: "מתפלל עבור ישראל והפלסטינים"

מדונה. אינסטגרם, צילום מסך
מדונה דורשת שלום. התמונה באינסטגרם/צילום מסך, אינסטגרם

מדונה, פרסמה תמונה של חמסה שבתוכה המילה "שלום" בשלוש שפות - אנגלית, עברית וערבית. אל הצילום באינסטגרם ובפייסבוק, שזוכה לחשיפה של מיליוני מעריצים, הוסיפה את הכיתוב "הפסקת אש משני הצדדים! ילדי עזה זקוקים לתמיכתנו", לצד כתובת אתר האינטרנט של ארגון המספק על פי תיאורו סיוע לאוכלוסיות חלשות בעזה ובלבנון. אל הכיתוב והדרישה שלה, הוסיפה הזמרת תגיות כמו "הפסקת אש", "שלום במזרח התיכון" ו"חיים עבור אהבה", כמובן.

זו אינה הפעם הראשונה שבה כוכבת הפופ האמריקנית (או המחליפה הפוטנציאלית של מזכיר המדינה האמריקני) מתייחסת לסבל של ילדים בעזה והסכסוך הישראלי-פלסטיני. בסוף השבוע שעבר, פרסמה תמונה של פרחים לצד הכיתוב "הפרחים האלה הם כמו הילדים התמימים של עזה, למי יש את הזכות להרוס אותם? לאף אחד! הפסקת אש! #שלום במזרח התיכון".

מיד אחרי שזכתה לביקורת על הדברים, הגיבה בתמונה נוספת עם הבהרה כי אינה תומכת בטרור של ארגון חמאס, "אני לא תומכת בחמאס! אני תומכת בכבוד וערך אנושי! אני תומכת בחלוקה שווה ואני תומכת בשלום!". ובכן, מדובר בסאגה בלתי נגמרת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תקציר הפרקים הקודמים, גרסת אינסטגרם. המסר של מדונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם לתמונה האחרונה, כמו לאלה שצייצו סלינה גומז וקלואי קרדשיאן, היו תגובות מעורבות. "נמאס ממך מדונה", "למה שלא אחשוב שאת בורה, אם את לא מבינה שישראל היא נגד חמאס ולא אזרחי עזה", נכתב לה, בעוד שמעריץ אחר הסתפק ב"גם ילדי ישראל זקוקים לתמיכה שלך". אחרים קצת פחות מתלהמים, כתבו כי הזמרת "יכולה להביע את דעתה, אבל אין לה מושג איך החיים האמתיים פה" ו"מדונה, את לא יודעת עם מה ישראל מתמודדת. הדרך הכי טובה להגן על הילדים בעתיד היא לחסל את חמאס בכל מחיר". אאוץ'.


וואלה! סלבס היתה ממנה את מדונה לתפקיד שרת ההסברה, רק שהיא לא אזרחית ישראל. חבל.


רכלו על הדרישה של מדונה לשלום בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully