וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הפרסומים: אורלי ויינרמן חוששת לחייה

וואלה! סלבס

30.7.2014 / 11:01

ויינרמן לא פחדה להביע את דעתה על המצב בישראל בדף הפייסבוק האישי שלה. עם זאת, בימים האחרונים הבלונדינית פנתה לייעוץ משפטי ומודה שהיא "חוששת לחייה". וואלה! סלבס פצעי לחץ

אביב חופי

נראה ששערוריית אורלי ויינרמן מסרבת לדעוך. אחרי שקראתם כאן על הדעות השנויות במחלוקת של גברת "עוגן", שגרמו ללא מעט אנשים לצאת מהכלים ולהגיב בבוטות ובעוינות, עכשיו נראה שהפרשה עולה מדרגה.

על פי סטטוס פייסבוק שפרסמה הלילה (ד') הבלונדינית, ששוהה בימים אלה בברזיל, נראה כי היא חוששת שיתנקשו בחייה ויפגעו בה. ויינרמן, כך היא כותבת, כבר פנתה לייעוץ משפטי.


רוצים עוד רכילות?
OMG: ג’סטין ביבר ואורלנדו בלום הולכים מכות
תרומת הענק של אביבית בר זוהר לילדי הדרום
כשהתותחים רועמים: אהוד אולמרט בולס

אורלי ויינרמן. אביב חופי
"ההסתה נגדי נמשכת". אורלי ויינרמן/אביב חופי

"ההסתה שהיתה נגדי, עדיין נמשכת"

"טוב אז עידכון קצר לכולם", כתבה ויינרמן בדף הפייסבוק שלה, "אני בדרך למשרד עורכי דין שמטפל בעניינים בינלאומיים. ההסתה שהיתה נגדי ועדיין נמשכת, היא לא רק מה שאתם רואים, שזה מספיק בכדי להבין שזה משהו שנעשה על ידי המנהלים של המנהלים, שכביכול עושים בשבילכם החלטות. המנהלים המסתתרים מאחורי הקלעים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אורלי ויינרמן. פייסבוק, צילום מסך
אמאל'ה. הסטטוס של ויינרמן/צילום מסך, פייסבוק

"קרוב משפחה להלחיץ אותי"

ויינרמן ממשיכה ב"אם חס וחלילה חס ושלום אי פעם יקרה לי משהו, רק שתדעו ששום בן אדם זה או אחר מקומי פגעו בי וגם לא שום קיצוני זה או אחר, המנגנון משומן והמשת"פים, עובדי ההסברה וגופים אחרים של המדינה עובדים שעות נוספות. כמו שבמשך יותר מיממה, מנסה קרוב משפחה להלחיץ אותי להפגש עם מישהו ישראלי, שלא אני ולא הוא מכירים...".

"אני מקבלת מכתבים באינבוקס מאנשים כמו גילי קצנלבוגן, היחצ"ן של היחצ"ן, היחצ"ן של רני רהב לימים, שמספרים לי מה יקרה לפרצוף שלי, וכמובן שהוא כותב שזה יעשה לי על ידי מישהו ?קיצוני? זר לו לחלוטין, כמובן! בקיצור אשמח לשמוע מיאיר (לפיד) על הכיפה שהוא אמר שמגנה גם עלי, ואל תשלחו לי בכוח אנשי מוסד!". קונפירציה? הכי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההודעה של אורלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

בהתייחסותה לקצנלבוגן, מספרת ויינרמן על הודעה שקיבלה ממנו בתיבת ההודעות של פרופיל הפייסבוק שלה, ואף העלה את ההודעה.

עם זאת, בשיחה עם וואלה! סלבס הסביר קצנלבוגן, חבר משפחה של השחקנית, כי אחותה של ויינרמן היא זו שביקשה ממנו לפנות לאורלי ולנסות לדבר אל לבה, במטרה לגשר בינה לבין משפחתה. עוד טוען קצנלבוגן, כי אורלי פרסמה רק חלק מההודעה והוציאה דברים מהקשרם (ראו את ההודעה המלאה למטה).

גילי קצנלבוגן מסר בתגובה: "האמת זו התגובה הכי טובה. חבל שהיא הוציאה דברים מהקשרם. מאחל לכולנו וגם לה בריאות, אושר ושלום".


וואלה! סלבס רוצה להדגיש שהיא מגנה כל אלימות, מילולית ופיזית!


רכלו על הדברים של אורלי ויינרמן בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההודעה המלאה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully