וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאיזו כוכבת הוליוודית קריסטן סטיוארט גנבה את החבר?

שירות וואלה! סלבס

3.8.2014 / 16:38

אחרי ששברה את לב המעריצים כשבגדה בפומבי ברוברט פטינסון ונזרקה - קריסטן סטיוארט מוכנה לאהבה חדשה. הבעיה? היא רוצה את הגבר של כוכבת לא פחות זוהרת ממנה. וואלה! סלבס רעה

ג'ניפר לורנס, ניקולס הולט. ספלאש
יחד, כנראה, או שלא. ג'ניפר לורנס עם האקס/ספלאש

מה יהיה הסוף עם קריסטן סטיוארט? השחקנית הצעירה שבילתה שנים של אהבה עם רוברט פטינסון, בגדה בו עם במאי הוליוודי ונתפסה - רק כדי להיפרד, לחזור ולהיפרד מחדש מהערפד שלה - מעורבת בשערורייה רומנטית חדשה. הפעם כזו שכוללת את ג'ניפר לורנס, כוכבת ענקית לא פחות, ומי שעד לא מזמן תיפקד על תקן בן הזוג האוהב שלה, שכנראה מפתח קשר רומנטי עם סטיוארט. סקנדל!


עוד סיפורי סלבס:
באסוש: נטע דנינו ותומר ירוחם נפרדו
כריסטינה אגילרה מתעדת את ההריון בעירום
קים קרדשיאן ופריס הילטון מציגות: פיוס היסטורי

קריסטן סטיוארט, ניקולס הולט. טוויטר, צילום מסך
נתפסתם, אז הדייט הסודי כבר לא כזה סודי. הולט עם קריסטן סטיוארט/צילום מסך, טוויטר

סטיוארט בת ה-24 , שכיכבה בסרטי "דמדומים" וכנראה נהנית לפרק זוגיות, נתפסה על ידי גולשים אמיצים כשהיא מנסה לבלות בארוחה אינטימית עם השחקן הצעיר ניקולס הולט (שכיכב בסדרת סרטי "X מן" החדשה) ביפן - לשם הגיעו השניים יחדיו כדי לצלם פיצ'ר חדש בהשתתפותם, שנקרא "שווים". האם מדובר בארוחת סושי ידידותית בלבד בטוקיו הרחוקה, או בקטע זוגי טרי?

על פי הדיווחים מעבר לים, כנראה שמדובר בתחילתה של זוגיות נוצצת בטעם רע - זאת, כיוון שעל פי השמועות, רק לפני ימים בודדים הולט סיים את זוגיות ארוכה בת ארבע שנים שניהל עם לורנס. השחקנית האהובה זוכת האוסקר והבויפרנד (לשעבר?), ניהלו קשר שהוביל לכמה פרידות וקאמבקים בשנים האחרונות. כעת, הוא מתקדם, עם לא אחרת מאשר סטיוארט שנושכת ונזרקת. פוי.


וואלה! סלבס אף פעם לא אוכלת שאריות שלך מישהי אחרת. טוב, על מי היא עובדת, היא אוכלת הכל.


רכלו על המשולש הרומנטי החדש של הוליוודי בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully