וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ניפר לורנס נופלת על מדרגות האוסקר

שירות וואלה! סלבס

25.2.2013 / 10:17

אחרי שהשמלה שלה התפרקה בטקס גלובוס הזהב, עכשיו מגיעה פאדיחה נוספת של לורנס - כשהשחקנית מעדה על המדרגות של האוסקר, רגע לפני קבלת הפסלון הזהוב. וואלה! סלבס נחום תקום

פעם שלישית גלידה: אין ספק שהחלום הגדול ביותר בחייה של כל שחקנית הוליוודית הוא לקטוף את פרס השחקנית הטובה ביותר בטקס האוסקר המכובד. הלילה (ב') זכתה ג'ניפר לורנס לרגע מיוחד שכזה, כשנקראה לבמה לקבל את הפרס על משחקה בסרט "אופטימיות היא שם המשחק".

ג'ניפר לורנס. GettyImages
מועדת. ג'ניפר לורנס/GettyImages

אבל אין רגע מכובד בלי איזו דרמה מעניינת, בטח לא אצל השחקנית המהממת. אחרי שבטקס 'גלובוס הזהב', השמלה היוקרתית שלה התפרקה בשידור חי לעיני כל העולם, עכשיו מגיעה פאדיחה נוספת מבית הצעירה המוכשרת.

ג'ניפר לורנס. GettyImages
מבינה מה קרה/GettyImages

נראה שלבחורה הכי לוהטת בהוליווד ולבית האופנה היוקרתי דיור, אין הרבה מזל כשהם משתפים פעולה: אחרי שהכריזו עליה כזוכה בפרס השחקנית הטובה ביותר, עלתה לורנס לקבל את הפרס - אלא שרגע לפני שהגיעה לדוכן, ממש על גרם המדרגות האחרונות, הסתבכה רגלה בשמלה והגברת מעדה לפני כל העולם ואישתו. באסוש.

לורנס לא איבדה את העשתונות, התרוממה והמשיכה לצעוד אל עבר הדוכן. לקהל, שעמד על הרגליים והריע לה, אמרה הכוכבת, "תודה רבה לכם, זה טירוף, אתם עומדים רק בגלל שנפלתי ולא נעים לכם. זה ממש מביך". תכלס.


וואלה! סלבס מועדת כל פעם על הפנים, אבל זה רק בשביל להוציא כסף מהביטוח.


מלכת אסתר: למה התחפשה מדונה?

אסף הראל והחברה עושים ריהאנה וכריס בראון

אוי לא! רכלו על הנפילה הכואבת גם בפייסבוק

ג'ניפר לורנס. GettyImages
קלוז אפ על הרגע. לורנס/GettyImages
ג'ניפר לורנס. GettyImages
לא נורא, יעבור לך/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully