וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: התקרית המביכה של ג'ניפר לורנס

שירות וואלה! סלבס

28.1.2013 / 14:01

כוכבת "משחקי הרעב" לא תיארה לעצמה שכך יונצח הרגע בו היא מקבלת פרס נחשק. שמלת הסטרפלס שלבשה לטקס הסאג התפרקה, היא נותרה המומה ומעט חסרת אונים. וואלה! סלבס אופס-י

זה היה סוג של שיא בקריירת המשחק הטריה של ג'ניפר לורנס: למרות שמדובר בקבלת פרס נחשק בטקס פרסי גילדת השחקנים (או פשוט הסאג), השחקנית הצעירה הצליחה להחריב את המעמד הנשגב, כשהתהלכה בין השולחנות בשמלת סטרפלס כחולה וגרמה לקרע מביך בבד - דווקא באזור הירכיים. מי שקיווה לרגע בלתי נשכח באותו ערב רווי כוכבים, אכן קיבל זאת, בדמותה של שמלה מתפרקת.

אמש (א') התקיים טקס פרסי גילדת השחקנים האמריקנית המפואר. מול קהל הוליוודי נוצץ, עוררה לורנס הרמת גבות קולקטיבית - מתברר כי העלמה המוכשרת סובלת בימים אלו מדלקת ריאות חריפה, אך למרות זאת הגיעה לקבל את פרס השחקנית הטובה ביותר על תפקידה ב"אופטימיות היא שם המשחק". כשהוקרא שמה, זינקה לורנס מהכיסא בו ישבה, והחלה להתהלך לכיוון הבמה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנה פיסת "דיור". לורנס ושמלתה המפוארת שהתפרקה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעת המסע המפרך לקבלת הפרס, הכה אסון: בעודה מחבקת את האנשים סביבה, הכוכבת לא שמה לב שעל שמלתה היוקרתית שקיבלה מבית האופנה דיור, מונחת רגל של כיסא. התוצאה: קרע דרמטי באזור מוצנע. כן, החלק התחתון של ירכיה נותר חשוף לחלוטין. גם ניקול קידמן נתפסה בצילום - כשהיא מוכת הלם.


וואלה! סלבס קורעת את בגדיה בכל פעם שהיא מגלה שנגמר המיונז. היא אוהבת לאכול הכל עם מיונז. אבל, ה-כ-ל. זכרו זאת.


תתלבשי כבר! ריהאנה מציגה עגיל בפטמה

חם מהרגיל: אירינה שייק מתפשטת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
להלן, שיא./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully