וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפתיע: שיתוף הפעולה של אבי קושניר וטהוניה רובל

17.7.2014 / 13:38

אם חשבתם שראיתם הכל, כנראה שעוד לא ראיתם את שיתוף הפעולה המפתיע ביותר בין אבי קושניר וטהוניה רובל. השניים יפגשו בקרוב מאוד. איפה? כנסו. וואלה! סלבס אשם תמיד

אבי קושניר. שי אוקנין
בחזרה לבמה./שי אוקנין

מאז הבטלנים לא נראה שיתוף פעולה שכזה: אם התרגלתם לראות את אבי קושניר בעיקר על המסך הקטן או בתפקידי אופי על בימת התיאטרון - בקרוב מאוד תוכלו לראות אותו מקפץ ושר, ועוד לצידה של טהוניה רובל.

חג החנוכה עוד רחוק, אבל ההכנות לקראת מופעי החג נמצאים בעיצומם ונדמה שהשנה המלחמה על חתימת השם הגדול הבא הולכת וגדלה. מי שבולטים השנה בליהוקים המפתיעים הם אנשי הפקת המחזמר "פנטזיה", שצירפו לשורותיהם את אחד השמות המצחיקים במדינה.


רוצים עוד רכילות?
צפו: קליפ החתונה של עדי הימלבלוי
פאדיחה: בר רפאלי מצטטת וטועה בגדול
הילולה: הפרטים על החתונה של קארין כהן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חמודים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שהמבוגרים התענגו עליו במשך שנים על הבמה והמסך הקטן בתוכניות כמו "זהו זה" ו"החיים זה לא הכל", עכשיו הגיע תור הילדים הקטנים לגלות את הכוכב הבא שלהם: אבי קושניר. אחד הכוכבים הגדולים בתעשיית הבידור יככב בקרוב בהפקת החנוכה "פנטזיה אלף לילה ולילה". כזכור, מי שכבר לוהקה לתפקיד הראשי היא זוכת 'האח הגדול' טהוניה רובל.

מי שאחראים על הליהוקים המפתיעים הוא איש העסקים רמי לוי ובעלה של רינת גבאי, דורון מור, שנמצאים בימים אלו במגעים אחרונים עם כוכבים נוספים שיצטרפו להפקה המסקרנת והצבעונית, שמהווה המשך להפקה המצליחה משנה שעברה אז הופיעו על במה אחת מירי בוהדנה ורינת גבאי.


וואלה! סלבס עדיין מנסה להשיג את משקפי השמש של נתן דטנר. #מאוהבתתתת11!


רכלו על טהוניה וקושניר בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully