וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילולה: כל הפרטים על החתונה של קארין כהן

17.7.2014 / 0:00

נירו לוי שומע? האקסית המיתולוגית, קארין כהן - כבר בחרה תאריך חגיגי, שמלת כלה בוהקת ואת מי שיעשה אותה יפה אפילו יותר, עבור טקס החתונה עם ארוסה הטרי. וואלה! סלבס מתנה

ניר פקין

חודש עבר מאז מסיבת יום ההולדת של קארין כהן, זו שבה בן זוגה ניר דבש הציע לה נישואים, מול חבריה ומקורביה. חשבתם שהדוגמנית תבזבז זמן ותבלה תקופה ארוכה בסטטוס "מאורסת"? לא ממש, כיוון שרגע אחרי שהקיץ ייגמר, השניים יצעדו יחד לחופה.

אז תפתחו יומנים וסמנו את ה-6 באוקטובר כתאריך הנבחר לטקס החתונה של השניים. המועד, הוחלט אחרי דיונים ומחשבות רבות, כאשר המיקום לאיוונט הוא אולם האירועים "אבניו" - שיביא את חבריה, מקורביה ומשפחתה של כן לקריית שדה התעופה. בינם, לבטח תהיה גם חברתה הטובה, רוסלנה רודינה, יחד עם הבויפרנד אייל גולן.


עוד סיפורי סלבס:
צ’או! לינדזי לוהן מפליגה בביקיני
רגע לפני המלחמה: בר רפאלי מבלה בים
כבר עוקבים אחרי האינסטגרם של וואלה! סלבס?

קארין כהן. ניר פקין
בשמלה לבנה. קארין כהן עם ניר דבש/ניר פקין

אבל מה בנוגע לדברים החשובים באמת? אחרי סבב ביקורים אצל מעצבי שמלות כלה, החליטה כהן על שמלה פרי עיצובה של ענבל דרור, שהלבישה אינספור סלבס מקומיות ביום המרגש.

על האיפור והשיער יהיה אחראי לא אחר מאשר מיקי בוגנים, שידאג לשלוח את הגברת בת ה-27 לחופה כאשר היא נראית כמו נסיכה (בפעם השנייה!), כאשר על כל ההפקה מקבלת הפנים ועד למסיבה, תהיה אחראית מפיקת האירועים אירית רחמים, שתדאג שהערב החשוב בחיי השניים יתקיים כמתוכנן.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
קארין כהן. ניר פקין
מאושרים! קארין כהן עם ניר דבש רגע אחרי הצעת הנישואים/ניר פקין

כהן ודבש, מנהלים זוגיות אינטנסיבית מאז תחילת השנה האזרחית - מה שהספיק לבעל העסק להמרת הכספים לבקש את ידה של אהובתו במהלך מסיבת יום ההולדת שלה לפני כמה שבועות, תוך כדי הקרנת סרט מרגש ומצגת רומנטית שהכין עבורה. הקהל במקום שמח במיוחד, כשהיא אמרה לו "איי דו".

זו תהיה הפעם השנייה שכהן תלבש לבן. בשנת 2010 נישאה לשחקן נירו לוי, מה שהחזיק כשנה וחצי בלבד. חודשים ספורים לאחר מכן השניים ניסו לתת צ'אנס שני לאהבה, אך גם סיבוב זה לא צלח. כעת, כהן כבר מוכנה להמשיך הלאה לעבר החתונה עם איש הכספים שכבש את לבה.


גם וואלה! סלבס סגרה אולם, מעצב שיער ובופה כמובן. עכשיו רק חסר החתן.


רכלו על החתונה הקרבה של קארין כהן בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • קארין כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully