וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רישמי: נירו וקארין גרושים

וואלה! סלבס

30.10.2011 / 12:58

אחרי דיונים סוערים ומחלוקות כספיות, עכשיו זה רישמי: קארין כהן ונירו לוי הם גרושים, גרושים, גרושים. אולי עכשיו היא תוריד את הטבעת. וואלה! סלבס דורשת מזונות

לכל הגברים שמתכננים לעשות מהלך עם קארין כהן: עכשיו אתם יכולים. החל מהיום בבוקר, כהן היא גרושה באופן רישמי, אחרי שהנישואים הקצרים לנירו לוי (קצת יותר משנה) הגיעו אל קיצם. אגב, למרות שהשניים מנסים לשמור פאסון של ידידים, מקורבים לשניים מספרים שלא כך הדבר, ולמעשה קדמו לגירושים מחלוקות כספיות רבות, ובואו לא נשכח את הדיון הקודם ברבנות, שהיה סוער במיוחד וכמעט הסתיים במכות.
בניגוד לפעם הקודמת, הדיון הבוקר עבר בשקט יחסי, בסיומו יצאו ממנו נירו וקארין כאנשים גרושים ופנו כל אחד לדרכו.

קארין כהן, נירו לוי. אביב חופי
נפרדנו כך. קארין כהן ונירו לוי בימים טובים יותר./אביב חופי

כזכור, מהרגע שהודיעו על פרידה, הקפידה כהן להמשיך לענוד את טבעת הנישואים שלה בכל הזדמנות, וסיפרה ש"היא עדיין אישה נשואה". אולי עכשיו, אחרי שהעניין הפך לרישמי, הוא תוכל סוף סוף להוריד אותה?

ומה עם נירו? אל תדאגו לו. נראה כאילו הגרוש הטרי מתחיל להתרגל לחיי הרווקות. אחרי שנצפה משתשעשע עם בחורות אלמוניות במסיבות, אתמול הוא כבר ישב לדייט לוהט עם פליטת "הדור הבא 24/7", חן לוי. בשלב מסויים של הערב, האלכוהול זרם והשניים התחילו לשלוח ידיים אחד לשני, אלא שאז ב-מ-ק-ר-ה נכנסה למקום גם כהן, ונאלצה לצפות בשניים מנהלים מגעים כל הערב, ממש מול הפנים שלה.

וואלה! סלבס כבר החליטה: היא מקבלת את הסרוויס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully