וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני גולדשטיין: "כבשתי את לבה של לינור"

וואלה! סלבס | צילום: ראובן שניידר

7.7.2014 / 0:00

בני גולדשטיין נזרק בפעם השנייה בחייו מבית "האח הגדול", אבל לא מתחרט על העובדה שבילה שם שבוע בלבד. "כיף לי להיות מפורסם", מסביר פליט הריאליטי. וואלה! סלבס מצ(ח)יק

ראובן שניידר

לפני קצת יותר משבוע הוא חזר בפעם השנייה בחייו לבית "האח הגדול", אך כבר בסוף השבוע האחרון, בני גולדשטיין נפלט מהריאליטי. נכון, שוב. אחד המתמודדים הכי מצחיקים (או מעיקים, תלוי את מי שואלים) בתולדות התכנית, ניסה את מזלו בבית הסגור בסיבוב השני של העונה השישית, וממש לא מתחרט על כך שעשה זאת. "להיכנס לבית זה דבר שהוא לא מובן מאליו. קיבלתי הזדמנות שנייה לזכות, סיכוי גבוה יותר מלזכות בלוטו", הוא אומר.

"אני לא יודע מה גרם להדחה שלי, אני כנראה טיפוס שאנשים פשוט מזדהים איתי וצוחקים אותי ואוהבים אותי, אבל לא מספיק כדי להצביע עבורי", סיפר גולדשטיין לוואלה! סלבס - שכינה "האתר הטוב בעולם". ובכן, צודק.


עוד סיפורים נוצצים:
נופר מור: ”לא שוללת רומן עם אליאב”
בר רפאלי מדגמנת תחתונים ופוני חדש
כבר עוקבים אחרי וואלה! סלבס באינסטגרם?

בני גולדשטיין. ראובן שניידר
אני ניצחתי! בני גולדשטיין/ראובן שניידר

אם יציעו לי להיכנס שוב בעונת אולסטארז בוודאי שאכנס - חיים פעם אחת. אני לא סנוב אלא אוהב לעשות סלפי ותמונות עם מעריצים, אני 'עמך'", הבהיר, "כיף לי להיות מפורסם".

מה לגבי המטרה המוצהרת שלו לפני הכניסה לבית בעונה הנוכחית - לכבוש את לבה של לינור שפר? לדבריו, הוא הצליח במשימה. "כשהיא תצא נהיה חברים ממש טובים ואני מקווה שיותר מזה", אמר והוסיף שלדעתו "אלדד שחקן חזק בגלל הסיפור שלו עם גוש קטיף, לינור תגיע לגמור ואני מקווה שתזכה. אני אצביע ללינור ואלדד". אם לא, תמיד יש סיכוי שאכן המציא פטנט שבו ישתמשו מיליוני אנשים ברחבי העולם כפי שהוא טוען. או שהוא סתם מתבדח, שוב.


וואלה! סלבס לא מאמינה בפעם שלישית גלידה. בשבילה, יש גם שמונה, עשר, שלושים פעמים.


רכלו על ההדחה המתבקשת של בני גולדשטיין בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully