וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נופר מור: "לא שוללת רומן עם אליאב"

עמית גולדברג

3.7.2014 / 0:19

אחת הנשים הכי עצבניות שבילו מול מצלמות "האח הגדול", חוזרת לזירת הפשע. רגע לפני שמור נסגרה בבית, היא דיברה בפתיחות על סיכוייה לזכות והאפשרות לקשר עם אליאב. וואלה! סלבס כנות

ספק: אבי כהן, עריכה: מאיה בן ניסן

התגעגעתם לפה הגדול של נופר מור? אחת המתמודדות המוכרות בתולדות הריאליטי המקומי, כבר הגיעה לגמר העונה השלישית של "האח הגדול", אך כעת, היא חוזרת גם כמשתתפת בעונה הנוכחית. רגע לפני שנכנסה לבית המצולם, וואלה! סלבס התיישבה לשיחה צפופה עם אחת המתמודדות הצעקניות והעצבניות ביותר בתולדות התכנית.

בראיון שהעניקה רגע לפני שחזרה לבית הסגור, סיפרה נופר ממה היא חוששת בכניסה לקבוצה המגובשת והאם העובדה שהיא דיירת חוזרת, משפיעה לרעה על הסיכויים שלה בתחרות. "הם רואים אותנו כדמויות מוכרות", הסבירה מור, "זה הכי לא נכון כי גם להם יש את האנשים שאוהבים אותם".


עוד סיפורים נוצצים:
אנה בול: ”הקשר עם אחי היה אמיתי”
אלדד מ”האח הגדול”: ”לקחו אותי על תקן הלסבית”
טהוניה: ”לא הייתי חוזרת לבית גם תמורת 10 מיליון”

נופר מור. אבי כהן
עצבנית למהדרין? נופר מור לפני שנכנסה לבית "האח הגדול"/אבי כהן

בסיבוב הקודם שלה בריאליטי, מור הצליחה לכבוש את הצופים (ואת לבו של ג'קי מנחם), בעזרת פה גדול, עקשנות ופתיל מאוד (מאוד) קצר. מאז שיצאה מבית "האח הגדול", שמה מככב במדורי הרכילות, כאשר רק לאחרונה היא חזרה לספק כותרות צהובות אחרי ביטול החתונה שלה (בפעם השנייה) והרומן (הקצר) שניהל אותו האקס עם חן שילוני. הפעם היא מקווה להיות מתונה יותר בחוויה מתוקשרת. "אני לא חושבת שלהיכנס לבית הזה עם אסטרטגיה זה כיף, איזו באסה שאתה לא מרגיש בנוח", אמרה.

מי שצפה בשבועות האחרונים בתוכנית, ראה שלדייר אליאב אוזן יש סוג-של-קראש על נופר. גם מור עצמה ראתה את הערותיו של המקעקע מול המצלמות, כך שהיא לא שוללת שום רומן קיץ בתוך הבית. "אי אפשר לדעת. שמעתי וראיתי כמו כולם. אני לא שוללת כלום ונכנסת בראש פתוח", הסבירה והבהירה שאת רגשותיה היא מפנה גם כלפי קשרי חברות עם הבנות בבית, "גם אם לא התחברתי אליהן כשצפיתי בתכנית", הבהירה. פאן.


וואלה! סלבס עצבנית רק בגלל שמנעו ממנה את הגישה למזווה של הבית.


רכלו על האפשרות שנופר ואליאב ינהלו רומן קיץ בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully