וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלה של דוגמנית התאבד כי בילתה עם ליאונרדו דיקפריו?

שירות וואלה! סלבס

25.6.2014 / 12:33

האם בן הזוג של הדוגמנית קייטי קלירי, שם קץ לחייו בגלל שראה תמונות שלה נצמדת לליאונרדו דיקפריו ואדריאן גרנייה בפסטיבל קאן? היא מכחישה וטוענת כי חיו בנפרד. וואלה! סלבס דרמה

קייטי קלירי. GettyImages
קייטי קלירי ואנדרו סטרן המנוח, בתקופה מאושרת יותר/GettyImages

ליאונרדו דיקפריו נקלע לאחרונה לסיטואציה לא נעימה בכלל - אחרי ששמו נקשר בפרשה שכוללת מוות בהתאבדות, פירוק נישואים ודוגמנית שאליה נראה צמוד במיוחד, ממש לא מזמן. הצהובונים בארצות הברית, טוענים כי בעקבות פרסום תמונות של דיקפריו עם הדוגמנית קייטי קלירי בפסטיבל קאן האחרון (כאלה שבהן נראו קרובים במיוחד), בעלה בנפרד, אנדרו סטרן, החלט לשים קץ לחייו.


עוד סיפורים מפורסמים:
בר רפאלי וליאונרדו דיקפריו חוגגים יחד
ברוכה השבה: עדי הימלבלוי סוחבת בתל אביב
אורטל בן דיין לנופר מור: ”תדיחי את האשכנזי המניאק”

ליאונרדו דיקפריו. dailymail.co.uk, צילום מסך
אחת התמונות שהביאה להתאבדות? ליאונרדו דיקפריו עם קייטי קלירי/צילום מסך, dailymail.co.uk

סטרן (שהיה בן 40) והדוגמנית האמריקנית בת ה-32, נישאו בשנת 2010, אך החליטו על הפרדת כוחות לפני כשמונה חודשים. בחודש אפריל האחרון קלירי אף הגישה בקשה רשמית לגירושים מאיש העסקים. באותו החודש, בילתה בפסטיבל קאן בצרפת, שם לא רק שתועדה קרובה מאוד לדיקפריו (שבכלל יוצא בתקופה האחרונה עם השחקנית טוני גארן), אלא מבלה גם עם השחקן ההוליוודי וכוכב "הפמליה", אדריאן גרנייה.

על פי הדיווחים, העובדה כי אשתו בנפרד בילתה עם כוכבים גדולים, הפעילה על סטרן לחץ כבד - מה שעל פי חבריו "דחף אותו לשים קץ לחייו ביריית אקדח". עם זאת, היום (ד') הדוגמנית מכחישה כל קשר שלה למעשה הנורא של סטרן, כשהיא טוענת כי אין קשר בין הבילוי שלה במסיבה נוצצת עם השחקנים הגדולים לבין הפרידה שלה ושל בעלה המנוח. הסיבה להתאבדות? לדבריה של קלירי דווקא בעיות כלכליות והיסטוריה של דיכאון שנמשך תקופה ארוכה הביאו לכך. כך או כך, התוצאה עגומה.


למרות לב האבן המפוחם שלה, גם וואלה! סלבס עצובה.


רכלו על הסיפור המזעזע בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully