וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה קתרין זיטה ג'ונס?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

27.6.2014 / 0:02

הכוכבת ההוליוודית, שהגיעה השבוע לארץ כדי לבלות עם מייקל דאגלס והמשפחה - התלהבה מנופי ירושלים? שימו לב איך יופיה של קתרין זיטה ג'ונס השתנה עם השנים. וואלה! סלבס ענוגה

אימג'בנק GettyImages

התרגשתם כשמייקל דאגלס הביא את אשתו (לשעבר, כנראה, בערך) קתרין זיטה ג'ונס, לביקור בארץ הקודש השבוע - והכל כדי לחגוג את בר המצווה של בנם המשותף? אם ביליתם בירושלים או בתל אביב בשבוע האחרון, אפילו היה לכם סיכוי לבחון את ההוליוודיים האלה מקרוב, במיוחד את הגברת זוכת האוסקר שנחשבת לאחת השחקניות המרשימות ביותר בתעשיית הקולנוע.

זיטה ג'ונס הבריטית, בכלל נולדה למשפחה נוצרית לפני כמעט 45 שנים. להוליווד הגיעה במהלך הניינטיז, אז כיכבה בלהיטים כמו "המסכה של זורו", "טראפיק" והתפקיד שהביא לה את פרס האוסקר - במחזמר "שיקגו". אל דאגלס, הכירה רגע לפני כניסת המילניום החדש, כך שהם נישאו בשנת 2000. אחרי שהביאה איתו שני ילדים, התמוטטה באופן פומבי (בגלל הפרעה דו קוטבית שאבחנה) ונפרדה ממנו, השניים חזרו האחת לזרועות השני. רגע, זה השפיע על המראה שלה?

אז איך אור הזרקורים והפלאשים של הוליווד השפיעו על הליידי מוויילס? כדי לבחון מה קרה לפנים של זיטה ג'ונס, וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת הזמן יחד עם הכוכבת שטיילה בארץ - כשהיא מציגה לכם את השינוי החיצוני של קתרין מאז שהיה שחקנית כובשת ועד לימים אלה ממש. ענוגה? שימו לב מה קרה למראה שלה.


וואלה! סלבס היא לא ליידי, אלא פרוצה. דו פרצופית שכזו.


עוד מתיחות פנים: זאק אפרון | ריאן גוסלינג | אופרה ווינפרי | ג'סיקה סימפסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully